Nye høyttalere til XTZ ClassA 100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye høyttalere til XTZ ClassA 100

Har noen tro på disse høyttalerne i kombinasjon med XTZ Class A-100?

Triangle Industries - Antal Esw står på resonans i Stavanger til ca 12k.

Kilde er under bygging og blir en pc med i første omgang internt lydkort med analog utgang. Håper å finne en god brukt dac snart, eller handle inn et litt bedre lydkort. Lossless .flac er det jeg har rippet cdene i.

DVD avspilling skjer med en Pioneer 585A med billige TaraLabs signalkabler.

Jeg har også sett litt på B&W 704 (og har kaaaanskje mulighet til å strekke meg til 703)

DrE

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Har noen tro på disse høyttalerne i kombinasjon med XTZ Class A-100?

Triangle Industries - Antal Esw står på resonans i Stavanger til ca 12k.

Kilde er under bygging og blir en pc med i første omgang internt lydkort med analog utgang. Håper å finne en god brukt dac snart, eller handle inn et litt bedre lydkort. Lossless .flac er det jeg har rippet cdene i.

DVD avspilling skjer med en Pioneer 585A med billige TaraLabs signalkabler.

Jeg har også sett litt på B&W 704 (og har kaaaanskje mulighet til å strekke meg til 703)

DrE
    Vet ikke hvordan lyden blir med den komboen, men XTZ Class A-100 burde jo være kraftig nok til å drive Triangle Antal esw. Men som sagt så vet jeg ikke om komboen er bar/dårlig. Prøv å få hørt den komboen sammen med hverandre før du i tilfelle kjøper...

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg snakket med de om et eventuelt hjemlån, og det var ikke noe problem å få til. Kjøper ikke høyttalere denne gangen uten å være helt sikker på at jeg har funnet det jeg vil ha.

DrE

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Jeg snakket med de om et eventuelt hjemlån, og det var ikke noe problem å få til. Kjøper ikke høyttalere denne gangen uten å være helt sikker på at jeg har funnet det jeg vil ha.

DrE
    Nei, det er nok det lureste. Få oppsettet skikkelig satt opp hjemme hos deg selv, og prøv det ut på alle slags forskjellige måter. Jeg vet det at Triangle Antal esw spiller bra. Vurderer disse faktisk selv. Men da sammen med Vincent SV-233 integrert forsterker. Men Vincenten er jo betydelig kraftigere enn XTZen da. Så den komboen har jeg lyst til å oppgradere til. Er i oppgraderings humør nå!
    Men når du får hørt på Tringle Antal esw sammen med XTZ Class A-100, så gi en tilbakemelding. Gjerne send pm til meg, siden vi vurderer samme ht, men ulik elektronikk.:grin:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •