Surround-sett til DynaVoice M-65

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Surround-sett til DynaVoice M-65

Hei!

Har DynaVoice M-65. Har også en Surround-forsterker av typen Pioneer VSX-D510. Denne er på 5x80w. Vet at denne er i svakeste laget til å drive M-65'ene, men shit la gå. Det jeg trenger nå, er to bakhøytalere og en center. Trenger ikke å være av merket dynavoice, men de tre høytalerne bør selv være i samme merke. Jeg har ikke tenkt å bruke mer enn 1000 kr på dette, er det noen som har noen forslag til høytalere som ville passet fint som bakhøytalere og center, sammen med m-65'ene og Pioneeren?

Nez

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvorfor ikke kjøpe resten av de dynavoice høyttalerne i samme serien, blir nok best det, for centeren er det viktig at er i samme merket som resten av høyttalerne, spar litt lenger, så kjøper du dynavoice challenger center, og dynavoice f6 bakhøyttalere, det blir nok knall.

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror ikke du får to bakhøytalere og en senter for under 1000 kroner.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal ha noe under 1000kr, så burde du lete etter noe brukt.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Takk for fine svar!

For 2 min siden kjøpte jeg faktisk surround-høytalere, hehe. På netthandelen.no fikk jeg Proson Reality 31/32 for 748 kr inkl frakt.

http://img.kelkoo.com/pdb/32101/larg...5/12455585.jpg

Vet at dette bare er små satelitt-høytalere, og at det absolutt ikke er det beste alternativet for bakhøytalere og center. Det er jo heller ikke samme merke som dynavoicene. Allikevel passet denne prisen meg bra, derfor slo jeg til.

Hvordan tror dere dette vil spille? Var kjøpet bra/dårlig? Billigste pris for dem var i følge Kelkoo 1300 kr fra sverige.

Nez

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har erfaring med disse Proson satelitt-høytalerne? Jeg er meget i tvil om hva jeg skal gjøre...ser på komplett at de selger dynavoice c-4 center til 395 og bakhøytalere for 495/par. Da ender jeg jo ut på 900 kroner, og har fått surround pakke i samme merke som front(riktignok ikke lik serie da). Dessuten er disse i calvados, samme farge som frontene jeg allerede har. Proson-høytalerne får jeg for 822 inkl frakt, men disse er jo i svart! Dessuten er dynavoicene 4 toms, proson 3,5 toms :P hehe...noen forslag til hva jeg bør kjøpe?

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp på nettauksjon Netthandelen.no - forsiden

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Beemer
    Kjøp på nettauksjon Netthandelen.no - forsiden
    ja, du mener det settet der de solgte F6 og c-4 center+bakhøytalere i sammen? så det gikk for rundt 1000 lappen, det er jo meget billig!

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

re;Takk for fine svar!

Heisann.

-Vel ,mine erfaringer med proson er vel variert. (Jeg hadde HFC10SAH før)
    Det jeg merket er at dem kunne spille ganske høyt ,men med 0 kvalitet.

Var jeg deg ville jeg nok heller prøvd med dynavoice c4 magic som bakhøyttalere (Jada vet at det er center høyttaler). Men etter min oppfatning er det mye bedre kvalitet på dynavoice prisen tatt i betraktning en proson.

Mvh

Sitat Opprinnelig postet av Nez
    Hei! Takk for fine svar!

For 2 min siden kjøpte jeg faktisk surround-høytalere, hehe. På netthandelen.no fikk jeg Proson Reality 31/32 for 748 kr inkl frakt.

http://img.kelkoo.com/pdb/32101/larg...5/12455585.jpg

Vet at dette bare er små satelitt-høytalere, og at det absolutt ikke er det beste alternativet for bakhøytalere og center. Det er jo heller ikke samme merke som dynavoicene. Allikevel passet denne prisen meg bra, derfor slo jeg til.

Hvordan tror dere dette vil spille? Var kjøpet bra/dårlig? Billigste pris for dem var i følge Kelkoo 1300 kr fra sverige.

Nez

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp min Dali senter, den matcher ditt oppsett rimelig bra, du skal få den billig, ligger på avtorget her. Bare å sende meg PM. Må bli kvitt den ettersom min C0.8 har ankommet for lengst

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars J
    Heisann.

-Vel ,mine erfaringer med proson er vel variert. (Jeg hadde HFC10SAH før)
    Det jeg merket er at dem kunne spille ganske høyt ,men med 0 kvalitet.

Var jeg deg ville jeg nok heller prøvd med dynavoice c4 magic som bakhøyttalere (Jada vet at det er center høyttaler). Men etter min oppfatning er det mye bedre kvalitet på dynavoice prisen tatt i betraktning en proson.

Mvh
    Ja, har også hørt andre som ikke har vært helt fornøyd med Proson. Dessuten råder de fleste meg til å styre unna merket. :?

Men c-4'en som bakhøytaler? Du mener altså jeg skal kjøpe to center c-4 og bruke dem bak, pluss en c-4 center som center? I så fall hvorfor?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen!

I dag slettet jeg ordren min på netthandelen med Proson'ene. Jeg tror jeg nå går for c-4 serien med center og bakhøytalere fra komplett. Men, så at komplett hadde fjernet c-4 bak fra produktlisten sin i dag, så jeg sendte mail til dem om dette. Da sa de at "denne varen er dessverre utgått", men så gikk jeg inn igjen for sikkerhets skyld, og da lå de høytalerne på front-menyen. Er det meg som ser på to forskjellige høytalere, eller hva er casen her? Var dynavoice c-4 magic, calvados, 4 toms satelitt. Er helt sikker på at det var samme jeg så på bak-menyen i går.

Men, om det er fakta at de er utgått, finnes det andre i Norge som selger denne serien? Eller må jeg til sverige? Evnt. priser her, vet noen det? Er det dyrt med frakt og sånn da? hehe...

Edit: så nå at de fronthøytalerne het s-4 og ikke c-4, men de så helt like ut, og ellers var de også like. Hva er forskjellen?

Linker:

Komplett.no - Dynavoice Magic S-4, Satelitthøyttaler, Calvados, Leveres som par
    Komplett.no - Dynavoice Magic C-4, Calvados Senter høyttaler

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •