5.1 system til 40k

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Tropheus sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

5.1 system til 40k

Vurderer å starte på null, og kjøpe en komplett pakke med receiver, og alle høyttalere til max 40 000,- Har en relativt stor, og åpen stue. Systemet skal brukes mest til film, men bør klare musikk også. Har tittet litt på jmlab, men finner dårlig med priser på de forskjellige seriene. Noen som har noen gode forslag til høyttalere, og receiver?

Mvh Tommy

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tropheus
    Vurderer å starte på null, og kjøpe en komplett pakke med receiver, og alle høyttalere til max 40 000,- Har en relativt stor, og åpen stue. Systemet skal brukes mest til film, men bør klare musikk også. Har tittet litt på jmlab, men finner dårlig med priser på de forskjellige seriene. Noen som har noen gode forslag til høyttalere, og receiver?

Mvh Tommy
    Jeg er veldig glad i klipsch for tiden, så jeg vil anbefale deg å se på de! Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 der er det priser også.

ellers kommer du ikke unna en sub fra svs til kinoen din.. Velkommen til L-Sound!

Og ellers føler jeg man får mest for pengene ved å kjøpe en denon eller pioneer receiver..!

sjekk ut hifiklubben for denon og hificenteret for pioneer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •