Cerwin vega AL- serie

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin vega AL- serie

Noen som har erfaring med AL-750 her inne? Mener selv at DC12 spiller mye bedre enn DC15, og hvis det samme gjelder for AL-750 kontra AL-1000, så har jeg litt lyst på å prøve AL-750. Noen meninger her? Evt hva slags andre merker kan vurderes?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AL750 er bedre enn 1000 nesten alt.. uten om kvantiteten da. Men er bedre kvalitet på selve lyden og helheten på 750. Men de er ikke like " bråkete" som 1000 da . Selv har jeg AL1000mk2, kjempefornøyd med de, til sitt bruk. Håper på 2 nye mellomtoner ifra usa iløpet av desember .

EDIT: Nye classic (cls) serien er også lydmessig et kvantesprang bedre enn DC serien (mitt syn på saken), og har enda finere lyd imellomtona enn AL serien. AL serien har dog en diskant de fleste kan leve med, og kanskje enda fastere (og litt kjedeligere) bass enn cls.

Newcomer naboklikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    AL750 er bedre enn 1000 nesten alt.. uten om kvantiteten da. Men er bedre kvalitet på selve lyden og helheten på 750. Men de er ikke like " bråkete" som 1000 da . Selv har jeg AL1000mk2, kjempefornøyd med de, til sitt bruk. Håper på 2 nye mellomtoner ifra usa iløpet av desember .

EDIT: Nye classic (cls) serien er også lydmessig et kvantesprang bedre enn DC serien (mitt syn på saken), og har enda finere lyd imellomtona enn AL serien. AL serien har dog en diskant de fleste kan leve med, og kanskje enda fastere (og litt kjedeligere) bass enn cls.
    kansje bedre i lyd men ser j------ ut og er bygget av papp i forhold til old school cerwin

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av naboklikk
    kansje bedre i lyd men ser j------ ut og er bygget av papp i forhold til old school cerwin
    ikke start med disse kassediskusjonene igjen nå da..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •