B&W VM6, ny "flat" høytaler, noen som har sett denne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W VM6, ny "flat" høytaler, noen som har sett denne?

Var en tur innom Hifi klubben, Oslo, i går og plukket med meg den nye katalogen deres. Der var det en nykommer som virket meget interessant med tanke på "kone aksepterings faktoren" VM6.
    Problemet mitt er at jeg finner svært lite info om denne høytaleren. Hverken på BW's hjemmesider, eller på Hifiklubbens hjemmesider står det noe mer.
    Har kun funnet denne linken
    Med en pris på klubben til under 6k virker det som en meget interresant høytaler.
    Hadde egentlig bestemt meg for et Kef iq5/iq1/iq6c med en svs sb12 som jeg skal/skulle kjøpe etter jul, men dette virker også som en meget interessant løsning.
    Hvis det er noen som vet noe mer her,settes det stor pris på.

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte disse på klubben for ikke så altfor lenge siden. Da var de riktignok koblet i lag med den der runde subwooferen, men mitt intrykk av dem er at de klarer seg fint på moderate lydnivå. Lyden var ivertfall varm og behagelig, uten skjæring i diskanten eller noe slikt.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hørte di også på klubben for litt siden (lyttekveld på klubben)... synest forøvrig hele oppsettet med disse høytalerene og wooferen spillte overraskende bra ! (kan hende at en sub er must, vet ikke... men den runde til B&W spillte mega !)

EDIT : retten opp en skriveleif... (ja, det kan godt være at det finnes flere)

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •