Hva kan man gi for proson Conquest 6030mk2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva kan man gi for proson Conquest 6030mk2

Hei

Hvor mye er noen nesten nye proson Conquest 6030mk2 verdt, har en luring som prøver seg på 3k, men ser at de ligger på komplett for 1495.- som ser ut til å være for paret??

Er det en som prøver seg tro??

Kim

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av daydreamer
    Hei

Hvor mye er noen nesten nye proson Conquest 6030mk2 verdt, har en luring som prøver seg på 3k, men ser at de ligger på komplett for 1495.- som ser ut til å være for paret??

Kim
    Lær å synge isteden.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er 3kr. så... Nei, disse kan ikke være vært mange kronene.. Maks 500,-
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jblfan

Venter seriøse svar på et forum som dette, har man ikke noe fornuftig å si så ikke si noe. Jeg skal bare ha noen billige ht på hobbyrommet mitt og da er det ikke nøye med kvalitet.

Mvh
    Kim

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter seriøse svar på et forum som dette, har man ikke noe fornuftig å si så ikke si noe. Jeg skal bare ha noen billige ht på hobbyrommet mitt og da er det ikke nøye med kvalitet.

Mvh
    Kim
    Ok, greit. Har ikke mer å si om dette da. Lykke til med det du vil ha.

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jblfan
    Ok, greit. Har ikke mer å si om dette da. Lykke til med det du vil ha.
    Du er god til å komme med konstruktive innlegg..Folk er her for å hjelpe hverandre og lære av hverandres erfaringer. har du intet å komme med, er du ikke NØDT til å skrive innlegg her heller.

(for alt du vet, er kanskje trådstarter sabla god til å synge og. ;-) )

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    (for alt du vet, er kanskje trådstarter sabla god til å synge og. ;-) )
    Håper det. En som kan synge eller spiller et eller annet (akustisk) instrument har et fortrinn fra oss andre, da de vet hvordan dette skal låte, og har lettere for å plukke ut komponenter til sitt anlegg som gir riktig lyd.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes at en skal ta trådstarters spm. alvorlig her på forumet jblfan, ikke tull det bort med drittsnakk!! Gjør noe annet konstruktivt isteden.. Eller er du bare på jakt etter å øke insleggene dine:? Ska en ha et anlegg som gir riktig lyd (hva en det er) så trenger en nokk litt mer på kontoen en 3k. Spørsmålet var om det var for mye med 3k for Proson Conquest 6030mk2, det synes jeg så absolutt!!
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Kim
    Høres ut som en ordentlig luring!

Skal du ha noe billig og bra så har Dynavoice F-6 til tusenlappen fått mange gode kritikker. Hvis du ikke har allverdens med forsterker skal du ikke undervurdere lyden i en stativhøyttaler heller.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Jeg synes at en skal ta trådstarters spm. alvorlig her på forumet jblfan, ikke tull det bort med drittsnakk!! Gjør noe annet konstruktivt isteden.. Eller er du bare på jakt etter å øke insleggene dine:? Ska en ha et anlegg som gir riktig lyd (hva en det er) så trenger en nokk litt mer på kontoen en 3k. Spørsmålet var om det var for mye med 3k for Proson Conquest 6030mk2, det synes jeg så absolutt!!
    Beklager at du syntes det jeg har sagt er "drittsnakk", og nei, er ikke ute etter å øke innleggene mine.

Det jeg er ute etter finner du i en annen tråd. Vet ikke hvordan jeg kan kople denne inn her.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du trykker på sitt inn lenke (ser ut som jordkolde med lenke på) så finner du bare http siden du vil like opp... Feks. http://avforum.no/forum/search.php?searchid=1000821

Da funker det... Æ'nte sint på deg.., bare lett å bli litt sarkastiske på forumet. Synes bare at en må tenke på at en bør ha en viss nivå av saklighet her..

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Da funker det... Æ'nte sint på deg.., bare lett å bli litt sarkastiske på forumet. Synes bare at en må tenke på at en bør ha en viss nivå av saklighet her..
    Akseptert. Beklager om noen av mine innlegg har vært sårende for noen. Var ikke meningen.

Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dynavoice F-6 er nok et bedre valg ja, er sikkert billige og bra høyttalere det. Jeg er hvertfall fornøyd med mine høyttalere. Men nå begynner jeg å bli nysgjerrig, åssen anlegg er det du har jblfan?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av St3ffaN
    Dynavoice F-6 er nok et bedre valg ja, er sikkert billige og bra høyttalere det. Jeg er hvertfall fornøyd med mine høyttalere. Men nå begynner jeg å bli nysgjerrig, åssen anlegg er det du har jblfan?
    Kort fortalt. 2xJBL 4343B Studio Monitor høyttalere, 2xPerreaux R200i forsterkere, (bruker kun power enheten) JBL (Urei) 5235 delefilter, EAD prosessor, Burmester CD spiller, Sony DVD spiller/opptager, 2x quadral Rondo bak høyttalere (små). Andre etg: 2xstonehenge høyttalere, Perreaux E160i forsterker, Perreaux CD1P CD spiller, Phillips DVD spiller/opptaker + noe annet tjafs. Stort sett Monster Sigma og andre kabler. IKKE balanserte kabler, da jeg syntes disse ikke er så bra lydmessig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •