kjøp av nye høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøp av nye høytalere

Skal bytte ut mine cv215. har nesten bestemt meg for hvilke høytalere jeg skal ha meg. å det er b&w 604 s3. men har sett litt på dali ikon 7, å dali concept 10, men concept 10 ligger langt nede på listen. å de nye b&w cm7 blir vel litt liten. hører en del på rock, metal. var inne på hificenter å så på noen system audio SA1750 å JBL studio L890. men liker b&w 604 best. skal ha meg en tur å høre på litt av vært no en dag.. av forsterkere har jeg nad c372 og c272 har tenkt å selge 272 sammen med CV ene. hadde det vært noe stor forskjell med begge forsterkerene på 604. for og si det sånn, er det så stor forskjell at det er verd 3-4 tusen hvis jeg ikke selger 272 en..

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er endel tråder rundt B&W 600 serie vs IKON og andre ht. Anbefaler 604 på det varmeste, har 603 selv og i mine ører spiller de rock på en sinnsykt overbevisende måte

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Kef IQ9, en kanon høyt.... Funke bra på det meste... masse skryt verden rundt, bare vi i Norge som ikke åpner øynene for Kef. Pågrunn av at de ikke selges hos hifiklubben eller hificenteret...

Har de selvfølgelig selv :-)

Bare et tips, lykke til...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •