Noen som har B&W FPM-Serien?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer prazy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har B&W FPM-Serien?

eller erfaringer med den? vurderer den i et hjemmekino-oppsett, mye grunnet designet ift flatskjerm på vegg (og mulighet til å velge farge etter skjerm). hadde muligens tenkt: FPM5 som front. 1 stk FPM4 som center og FPM2 som bakhøytalere.

Veldig dyrt oppsett, og trenger sub og receiver i tillegg så lurer på om dette er det beste kjøpet. hørte såvidt på FPM4 på hifi-klubben (stereo-oppsett til film) og synes det var veldig bra lyd, men har liten erfaring med lyd og dermed ikke noe særlig referanse-punkt.

i tillegg så skrives det nesten ingenting om disse på dette forum og de få postene som ligger tyder på at høytalerne har vært på markedet en stund (men fortsatt svært dyrt).

evt noen andre høytalere (+receiver+sub) som anbefales til hjemmekino? helst veggfestet, og med bra design (smak er jo svært forskjellig, men forslag tas uansett imot med takk).

edit: glemte link til disse hos hifi-klubben

Newcomer colaboy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt på FPM4 + PV1 og syntes det låt helt toppers, men prisen er litt stiv.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett disse få veldig bra kritikk i tester, selv om jeg ikke kan komme opp med noen linker på stående fot. Har også sett test av de i både Lyd&Bilde og svenske Hemmabio der de fikk veldig bra kritikk. Jeg vurderte lenge disse før jeg fant Infinity Cascade.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Andre vegghøyttalere som kanskje kan være av interesse:

Audio Pro Cinema Precision PM-09S:
    Audio Pro Cinema Precision PM-09S - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Surround-/ stativhögtalare
    Disse er større enn man kanskje skulle tro, og har fått meget bra kritikker. Her kan du velge mellom de medfølgende hvite eller svarte frontdekslene.

Focal Sib XL:
    Focal Sib XL - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Surround-/ stativhögtalare
    Har også sett at disse har fått bra kritikker.

Infinity Cascade 3V:
    Infinity Cascade 3V - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Surround-/ stativhögtalare
    Mine personlige favoritter og også de jeg selv valgte.
    Spiller meget åpent og luftig, og med et uslåelig design. Finnes i valnøtt, svart pianolakk og sølv.

KEF HTS-6001:
    KEF HTS-6001 - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Surround-/ stativhögtalare
    Får også gode kritikker.

Acoustic Energy Aelite On-Wall:
    Acoustic Energy Aelite On-Wall - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Surround-/ stativhögtalare
    Har ikke så mye WAF, men skal visstnok spille veldig bra.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •