Bakhøytalere Oppned, har det noe å si?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer runebass sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bakhøytalere Oppned, har det noe å si?

På undersiden av bak høytalerene mine er det 2 festehull til skruer, de er egentilig ment hvis man har tenkt til å bruke gulv stativ. Men jeg skal henge mine i taket, å da hadde det vært praktisk/lurt(tenker jeg ) hvis jeg kunne bruke de 2 festehullene på undersiden av bakhøytalerne til å feste de til en vegg/tak høytalerfeste.

Men Probleme da(hvis det er problem), da henger egentilig bakhøytalerene oppned. Har dette noe å si på lyden om de henger oppned eller ikke ?
    Hvis man ser på de, så er det ikke noe forskjell på elementene på bakhøytalerene, hvis jeg holder de "riktig" vei eller oppned.

Håper noen kan hjelpe meg med et svar på dette, å at jeg kan henge de oppned å at det ikke går utoverlyden.

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har vansker for å tro at lyden forandrer seg mye. Den eneste forskjellen jeg kan tenke meg er at siden diskanten og mellomtonen bytter plass (synsing), så hører du en knøttliten forskjell på hvor de forskjellige frekvensene kommer fra. Jeg hadde testet det ut og hørt etter, men har vansker for å tro at noe vil forandres.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •