Så mange gode Høytalere - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 103 av 103
    Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

takker

Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Når var sist du hørte på Klipsch? Har du hørt klipsch F2 på harman/kardon elektronikk? I ett av hoved rommene i 1. etasje på OHFC? Jeg var der 2 ganger på demo og etter andre gang bestemte jeg meg. Jeg vet at det er en billig høyttaler, men man får hvertfall et intrykk av hvordan klipsch lyden er. Selv syntes jeg ikke den var skarp i det hele tatt der. Og liker man lyden av de, bør man like lyden av RF serien. Dette er bare et tips om du lettvint vil høre på klipsch med forskjellig elektronikk på en rask måte.

Jeg kommer ikke til å stresse med kjøp av høytalere, så lytting kommer jeg nok til å gjøre en del av og Klipch annser jeg for å være nesten lettest å få demo på i oslo. Har hørt en rimlig Klipch til rundt 8000,- hos stereofil og syns det hørtes bra ut. Har også hørt 63 hos stereofil og 83 hos ohfc. gode men jeg tror faktisk dobbel 6,5" holder til mitt bruk.

Jeg kommer derimot til å prøve å få noen demoer på høytalere som jeg ikke har hørt før, som Triangel, Jlab, Usher og sikkert flere.
    Har også i utgangspunktet tenkt meg en SVS eller liknende og full surround i samme fabrikat.
    Takker for innspill og tips om flere høytalere jeg burde høre.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På tide å forandre tittel på tråd?

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Jeg kommer ikke til å stresse med kjøp av høytalere, så lytting kommer jeg nok til å gjøre en del av og Klipch annser jeg for å være nesten lettest å få demo på i oslo. Har hørt en rimlig Klipch til rundt 8000,- hos stereofil og syns det hørtes bra ut. Har også hørt 63 hos stereofil og 83 hos ohfc. gode men jeg tror faktisk dobbel 6,5" holder til mitt bruk.

Jeg kommer derimot til å prøve å få noen demoer på høytalere som jeg ikke har hørt før, som Triangel, Jlab, Usher og sikkert flere.
    Har også i utgangspunktet tenkt meg en SVS eller liknende og full surround i samme fabrikat.
    Takker for innspill og tips om flere høytalere jeg burde høre.
    Fått testet noe mer ennå?

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •