Audio Pro Cinema Precision PM-09S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio Pro Cinema Precision PM-09S

Jeg vurderer å gå til innkjøp av et par med Audio Pro Cinema Precision PM-09S til bruk som fronter på veggen ved siden av min F-S PQ42-1. Er det noen her som har erfaringer med disse enhetene? Rent estetisk matcher de perfekt med alu-rammen på plasmaen samt at de er 65 cm i høyden og bygger ca 14-15 cm ut fra vegg.

Har lest en del også om Infinity Cascade som bl.a. AndreWerdensKrieg har installert og prater varmt om, men til ca 6.000 pr stk ligger de akkurat nå litt for høyt i pris for meg.

PM-09S ligger på ca 4.000,- for paret her i Norge, i Sverige går de for ca 2.600,- SEK for paret. Ser for meg 2 par PM-09S først, så får jeg se om min Magnat-senter viker plassen for en PM-09C også

Skal uansett ha meg en XTZ 99 W12 - så alt fra ca 90 Hz og nedover blir tatt hånd om på en grei måte tenker jeg.

På forhånd takk for tilbakemeldinger og evt andre tips

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wideload
    Jeg vurderer å gå til innkjøp av et par med Audio Pro Cinema Precision PM-09S til bruk som fronter på veggen ved siden av min F-S PQ42-1. Er det noen her som har erfaringer med disse enhetene? Rent estetisk matcher de perfekt med alu-rammen på plasmaen samt at de er 65 cm i høyden og bygger ca 14-15 cm ut fra vegg.

Har lest en del også om Infinity Cascade som bl.a. AndreWerdensKrieg har installert og prater varmt om, men til ca 6.000 pr stk ligger de akkurat nå litt for høyt i pris for meg.

PM-09S ligger på ca 4.000,- for paret her i Norge, i Sverige går de for ca 2.600,- SEK for paret. Ser for meg 2 par PM-09S først, så får jeg se om min Magnat-senter viker plassen for en PM-09C også

Skal uansett ha meg en XTZ 99 W12 - så alt fra ca 90 Hz og nedover blir tatt hånd om på en grei måte tenker jeg.

På forhånd takk for tilbakemeldinger og evt andre tips
    Jeg har ikke personlig erfaring med disse, men vurderte lenge å selv gå til innkjöp av dem för jeg fant Cascade'ne. De jeg har pratet med har fortalt at de spiller meget bra og de ble jo bl.a "Årets Höyttalerpakke" i Lyd&Bilde i fjor.
    Denne karen har dem:
    http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/intel

Kanskje du kan få litt inspirasjon og tilbakemeldinger her:
    Minhembio.com - Galleribilder innehållande Audio Pro Cinema Precision PM-09C

Edit:
    Skal du ha veggmonterte höyttalere anbefaler jeg å ha god avstand mellom dem, spesielt hvis du sitter et stykke unna TV'en.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for linker Fikk ikke akkurat mindre lyst på 2-4 stk PM-09S nå... Jeg har en naturlig begrensning i en bokhylle som står til høyre for plasmaen, så det lengste jeg får dratt de ut til sidene er slik at det blir ca 35 cm åpning mellom skjerm og høyttalere. Jeg sitter ca 3.5 meter unna skjermen, og får uansett ingen likesidet trekant mellom fronter og sweetspot.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •