dali senter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: dali senter

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

dali senter

Har valget mellom dali SL-7, dali c1000, dali concept ct og dali red...hvem ville dere ha kjøpt..skal brukes som senter bak med to sr-5 eller foran med to dynavoice f-6 samt c-4...senterne ligger på 350-1100 brukt..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmmm

Sitat Opprinnelig postet av mr.durden
    Har valget mellom dali SL-7, dali c1000, dali concept ct og dali red...hvem ville dere ha kjøpt..skal brukes som senter bak med to sr-5 eller foran med to dynavoice f-6 samt c-4...senterne ligger på 350-1100 brukt..

siterer meg selv jeg:P

Har nå kjøpt en dali c1000 blue senter... men hifiklubben skriver dette:

C1000 kan brukes sammen med alle modellene i Dali`s Blå-serie. Har du en høyttaler fra annen serie eller merke anbefaler vi at du bruker den modellen som er tilpasset dine høyttalere. Hvis det ikke finnes noen dedikert senterhøyttaler fra før kan vi selvfølgelig hjelpe deg å finne den som passer best!

Kan det ha veldig mye å si i forhold til at jeg ikke har samme høyttalere i denne serien?

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt delte meninger om dette, så lenge senteren er kraftig nok og har god lyd...
    Har selv hatt Dali SC-7 sammen med andre høyttalere uten problemer, men kjøpte i samme merke/serie ved neste oppgradering. Lyden henger noe bedre sammen da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •