Nye SMÅ satelitthøyttalere til stuekino - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De har Kef på 2005.2 på lager hos Expert i Essendropsgate Oslo (ved siden av Colosseum kino). Da kan du svinge en tur innom Elnor også, de har en del snacks i utstilling.

Newcomer skogskatt sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stikk innom norsk audiotekenikk hjørnet storgt. hausmangt.eller ring 2220095
    snakk med morten,og ta en titt på gallo høyttallrne

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært en runde rundt på byen og hørt på:
    -Bose hos HiFi Centerkjeden
    -B&W MT-10 hos Hifi-Klubben
    -KEF 2005 hos Expert

Bose er veldig små og nette osv, men jeg synes lyden fra B&W og KEF ligger et hakk over. Nå gjorde imidlertid betjeninga på Expert sitt til at jeg ikke fikk lyst til å handle der. Det var tydelig at vedkommende ikke hadde peiling på hva han drev med, han rotet veldig mye fram og tilbake når han skulle koble opp utstyret osv. Når han slo av og på forsterkere så sparket han til av/på-knappen i stedet for å bøye seg ned og bruke fingeren. De hadde kun et demosett med KEF 2005 inne, og jeg fikk inntrykk av at de ikke hadde planer om å ta inn flere. Når jeg har sett hvordan de behandler demo-utstyret så er det uaktuelt for meg å handle der. Så i realiteten står valget mellom Bose og B&W. Jeg må sikkert ta meg en runde til for å høre på før jeg bestemmer meg.

Takk til alle som har kommet med forslag og kommentarer!
    Jeg er fortsatt åpen for innspill, men jeg ønsker å høre på høyttalerene før jeg kjøper. Da er det nesten et krav at de selges i en butikk der hvor jeg bor, som er i Bodø.

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har idag tatt det store skrittet å bytte ut mine store bakhøytalere (Energy C-300). Expert hadde salg på KEF 1005 til 4995.- fikk dem for 4400.-. Jeg utvidet da min hjemmekino fra 5.1 til 7.1 Beholdt mine "store" fronthøytalere (slik at jeg fremdeles kan lytte til cd med god kvalitet). Koblet så opp 4 av sattelittene som surround og bakre surround. Dette virker pr nå å fungere veldig bra. Det kan jo være et tips hvis du vil beholde god stereolyd samtidig som du setter opp sattelitter for hjemmekinolyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har noen formening om hvordan eks KEF 2005 spiller vs de større pakkene som KHT 5000, KHT 6000, KHT 9000. Ser også at samtlige av disse er "gamle", dvs lenge siden det har kommet nyheter.

Også hvordan disse pakkene er vs. BOSE Lifestyle..

Jeg har vært i en lang prosess med å venne meg til tanken å gå bort fra gulvhøytalere (etter stort press fra kvinnen)...

MrG

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke gå for Eisa vinneren KEF 3005, knallgode høyttalere til film som også fungerer bra til musikk! Føres av Expert. Jeg er ihvertfall godt fornøyd med mine KEF 3005!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •