Sub til musikk og film?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow Sub til musikk og film?

Har etter mye om og men, kommet frem til forsterker og höytalere, nå stötte jeg på et nytt problem: Sub.

Jeg har sett litt rundt, og sett att XTZ 99 W12 er godt likt her. Men funker den til mitt bruk? Har tenkt og bruke rundt 3500 på suben, så jeg håper jeg for mest ut at Suben.

Mine behov er att den, til förstehånd, skal funke bra til både film og musik. Hovedsaklig film. Skal ha den på et rum med störrelse 20m2. Men skal også funke midlertidig på et rum på 7m2. Midlertidig! Alltså ser ikke på dette som en stor faktor.

Men vil XTZ'en fungere bra på et så stort rum, til film? hva med en brukt PB-12? Har lenge tenkt på PB-10, men den ble droppa da den ikke har höy-pass. Eller er det andre meninger, la dem flyte, jeg tar i mot alt. Eller er det helt andre merker som er bedre, som for exempel velodyne?

mvh Kristoffer (17år)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du kjøpe nytt er det vel ingen vei utenom XTZ'en. Brukt kan du være heldig å komme over en PB 10 til den prisen, neppe en PB12.
    Ellers kan det jo være en del andre brukte alternativer som er gode. Sjekk litt rundt på forskjellige bruktbørser og se hva du finner.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    første gang du kjøper sub? da ville jeg kjøpt brukt. selger en energy 12" sub på avtorget nypris 6000. sjekk den da vel:-D ps det følger med kvittering subben er i toppstand

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •