Billige høyttalere, sub og reciever, har dere tips? :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billige høyttalere, sub og reciever, har dere tips? :)

Heisann

Ny her på forumet Virker som at det er veldig mange folk som har god peiling her, så etter å ha lest forumet et par timer så tenkte jeg at jeg kunne komme med en lite rop om hjelp fra dere

Er på jakt etter nye høyttalere, både front, bak og senter, ny sub og ny reciever. Vil ikke bruke så veldig mye penger på dette akkurat nå, men vil jo selvsagt ha noe som samtidig er noelunde bra.

Har fra før Toshiba 37WL66Z tv og har akkurat bestilt Pioneer DV-696AV DVD spiller.

Har hørt mye godt om Dynavoice F6 Calvados, 2 X 6,5 høyttalerne. Skal kjøre surround, så det jeg i tillegg lurer på er om det går fint å bruke disse høyttalerne både som front og bakhøyttalere? Altså at jeg kjøper meg to par?

Senterhøyttaler - her vet jeg ikke helt, men jeg ser jo at en del folk liker Dynavoice Magic C-4, Calvados, og det er jo samme merke i tillegg til at den er råbillig (NOK 380,-). Vil dere anbefale meg i å heller ta Dynavoice Challenger C-6, Calvados, som er litt dyrere (NOK 1000,-) eller spiller det liten rolle?

Sub - Her trenger jeg hjelp. Vil ha en sub som er kraftig, men billig. Er det mulig? Dynavoice Challenger, 10" Active Subwoofer, 130W, koster 2000,- er det en grei sub? Vil ikke bruke noe særlig mer enn det.

Så har vi da kongen i flokken da. Må ha meg en reciever også. Har hørt at veldig mange anbefaler Harman/Kardon AVR 435 som nå visstnok har en kjempepris på 6995,- Der går også grensen for hva jeg vil betale for en reciever akkurat nå
    Det eneste er at den ikke har HDMI, men er det egentlig nødvendig??

Takker for all hjelp! Dette her vet nok dere bedre enn meg

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høytalere: Jeg kjøpte 3 par Dynavice F6 fra netthandelen, der får du de i svart også !!!!!!! Dette har jeg koblet til en Denon 2805, og det spiller som f...., ble imponert. Senter kjøper du etter hvilke høytaler serie du kjøper til resten, gjerne den største hvist det er flere i samme serien. Da senter er en viktig høytaler.

Reciver: Der kan jeg absolut anbefale HK som du var inne på, 435 er et skikkelig kraftverk, jeg har selv hatt HK avr330, denne var også bra !! 435 er vell et hakk større og nyere, så denne er helt sikkert bra ! Ellers har jo Denon mange bra, som jeg også har prøvd et par modeller av. 2805 dirver F6'ene virkelig godt.

Sub: Da må det vel bli XTZ W12, denne kan varmt anbbefales, om du syntes den er litt dyr kan du jo alltids prøve den nye 10 tommeren til XTZ. Som du finner på surround.no.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kjøper jeg XTZ W12 i stedet! Er så mange som snakker godt om den at jeg ikke tar sjansen på å la vær

Byttet ut senterhøyttaleren med Dynavoice Challenger C-6, Calvados, også.

Takk for hjelpen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •