Patos vs B&W - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Patos vs B&W

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    tror kansje begge deler her er god match, har fått hørt at patos og rotel er god match, men det er jo forsåvitt B&W og rotel åsså. ER jo faktsik umulig å vite helt va du bør kjøpe, ser noen skriver at B&W høyttalerne har aktive basser og det kan jo absolutt være en fordell, da du får avlastet forsterkern, men det vor god forsterkern som står i de høyttalerne er vet man jo ingen ting om. Nå er jeg ikke veldig kjent emd disse merkene men jeg tror de høyttalerne som er lettest å få til er patos, har hørt b&w på en rekke demoer og har alltid gådd skuffet ut igjen.

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener at Rotel-B&W komboen er en knall kombo, har dog ikke hørt Patos, på noe. Men jeg har hørt MYE godord om de. Viss du ikke har/skal ha sub, er det jo kanskje 605 det beste valget. Men viss du har sub, tror jeg at jeg ville gått for Patos...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frodo_
    Jeg mener at Rotel-B&W komboen er en knall kombo, har dog ikke hørt Patos, på noe. Men jeg har hørt MYE godord om de. Viss du ikke har/skal ha sub, er det jo kanskje 605 det beste valget. Men viss du har sub, tror jeg at jeg ville gått for Patos...
    Jeg har allerede to subber, så tror ikke bassen kommer til å bli noe problem uansett.. Men liker egentlig best et anlegg som klarer å skape trøkk uten sub, hvertfall til musikk.. I film er det jo noe annet da

Uansett, takker for svar, er til stor hjelp selv om det går begge veier

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •