B&W CM4 vs. det å være gode høytalere. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tenkte på trøkk jeg nå da!!! Ikke misforstå meg helt! Greie partyhøyttalere...kjører DM 604 S4 selv

Newcomer yannz sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnera
    Hifi klubben hadde noen cerwinvega høyttalere på tilbud! Kunne være grei å ha når du vil ta litt mer i! 8)
    Åh, fyttirakkern, fysj! :shock:

gudene skal vite jeg vil ha GOD lyd òg, ikke bare trykk. (og de må vel egentlig vite at jeg spiller ikke kjempehøyt heller.. heh.)

Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg jobba en gang på et verksted som nå og da ble brukt av hifi klubben, og det skjedde veldig ofte (ikke spesielt med høytalere) at når ting går istykker, ala elementer ryker, så skyldes det andre feil i produktet. Når så den defekte delen blir skiftet begynner den originale feilen å "tære" på den nye delen og utfallet er ofte at det samme skjer igjen, til kundens frustrasjon. Det er også ofte at når en del ryker blir ofte andre deler av produktet påvirket, gjerne svekket, av dette, som igjen vil føre til flere feil senere. Vi kunder kaller ofte dette mandagsprodukter etc, men med mye arbeid kan man ofte måle seg fram til disse andre feilene i produktet og skifte disse og dermed unngå flere reparasjoner, men tid = penger i denne bransjen, og noen skal betale for all feilsøkingen, dvs. du :twisted: Det blir da lett bare å skifte den defekte delen og glemme resten. Nå sier jeg ikke at det er det som har skjedd hos deg, men etter mye røff behandling kan jo noe annet enn bare elementet fått kjenne det (ikke at det er så mye innmat i en høytaler dog, men men). Vi får krysse fingra og håpe på at du får et langt liv sammens med dine B&W's. Det er jo også noen lover om dette, samme feil 3 ganger = nytt produkt etc, men det blir kanskje vanskelig å vise til det siden du inrømmer at du har gitt de litt juling :wink:

Ikke rakk ned på CV forresten, jeg hadde Cerwin i mange år før jeg kjøpte meg B&W, og jeg har ikke hatt det like morro med musikk og volum siden for å si det sånn :P

Newcomer yannz sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Atono, .. bra å høre.. vel, ja, får håpe på flaks..

Og, øh, det var ikke meningen å rakke ned SÅ mye på cv, iallefall.. håper noen moderatorere catcher dette.. :lol:

uansett, Jeg liker ikke CV-trøkket. :roll:

Er fantastisk mye trøkk i CM4'ene, selv om man ikke spiller på så høyt volum.. Opplevelsen er der, iallefall.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •