Budsjett Disco

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Budsjett Disco

Skal sette opp nytt lydsystem i en Fritidsklubb, og ønsker tips om gode og rimelige alternativ.

Fra før har jeg forsterkeren jeg skal bruke. Det er en NAD 216 THX som av en eller annen grunn har blitt innkjøpt tidligere. Videre kunne jeg tenke meg ett oppsett med 4 PA høytalere. Dette på grunn av slitestyrke og robusthet. Vanlige høytalere holder rett og slett ikke i miljøet det skal stå i. Veldig hard bruk, og mange brukere av systemet har rimelig mangelfull kjennskap til lyd og hvordan en behandler det. :evil:

Hvis det hadde vært penger til overs da hadde det vært morsomt med en Sub.

Totakt budsjett er ca 11 000 kroner.

Og for å si det med en gang. Det er ikke aktuelt med Cervin Wega! Det er nemmelig det som står der nå, og det holder rett og slett ikke mål. Ikke i nærheten en gang. Vet ikke hvor mange repsett som er kjøpt inn, men det er et anseelig antall. Regner med å stå på julekortlista til CV i år!:-D

Intermediate Faller sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    743
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    en ting vet jeg; det er at Nad 216 blir for svak til 4 ht. du kan kanskje klare 2 ht som er lettdrevne. Du kan jo sjekke ljudia, de har endel billig vet jeg, eller eltek, (men det er selvbygg)

men ellers kan jo dette bli spennende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •