Punch i b&w ASW 675

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Punch i b&w ASW 675

Hei!

Kjøpte meg for ikke så lenge siden en ASW 675, bruker den i et steriooppsett så ingen hjemmekino eller større mengder film enn så lenge.
    Har vert storførnøyd enn så lenge, lot den stå å spille en god stund i starten før jeg dro på litt, men nå virker det som den mister litt punch hvis dere skjønner, veit de blir litt "bløtere" når de er spilt inn, men jeg syntes dette var litt vel i overkant.
    Så jeg lurte på hvor mye det er normalt at en slik sub skal mykne, den har ingen problemer i lavere register eller dypbass, men det er liksom den lill snerten som er borte på en måte, valgte denne subben på grunn av dens musikalske ferdigheter og lurer litt på om det var for gjeves.

Uansett, mulig jeg ble litt vel mye imponert da den flyttet nøkler og lagde store ringer i vannglasset første gangen jeg dro på og ikke la så veldiig mye merke til hvordan det hele hørtes ut i den store helhet.

Ønkser gjerne litt tilbakemeldinger fra andre asw 675 eiere

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du testet å sette den i EQ mode B?
    Den blir mer dynamisk da, men også litt mere "boomy" siden den samtidig mister de laveste frekvensene i denne modusen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •