billige front høytalere - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 56
    Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    kjøp dynavoice m-65 fra sverige, de kan spille høyt, og med god bass.

Intermediate Tony Soprano sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du allerede har bestemt deg.....

Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville hvertfall valgt Dynavoice F6 eller M-65. Selvom Genexxa-høyttalern er satt ned med 500, så tror jeg F6 spiller en god del penere og mer enn høyt nok. Hørte på en eller annen Genexxa høyttaler i en butikk, og blei ikke så veldig imponert, riktignok sammenligna med Infinity Beta 50 og i et butikklokale. Fikk litt Eltax-følelse, men Genexxa er nok i alle fall bedre enn Eltax.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Crazyboy
    Noen som vet hvor i norge man får tak i Dynavoice f6? Eneste stedet jeg finner dem er på suround.no, men der er det svindyrt, blir 3000,- inkl. frakt for hele serien (som jeg skal ha) De hadde hele serien på pcutstyr.no til 1680,- uten frakt, men nå er de utsolgt for F6 over alt! Noen som vet av en butikk hvor de fremdeles ikke er så dyre?
    www.iterra.no www.komplett.no www.mpx.no ?

Har ikke sjekket priser/varebeholdning hos disse, men de bruker vel stort sett å ha noen på lur.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    siden jeg e rså fattig og alerede har subber. klarer jeg ikke la vær og teste disse f-6 ene først selv om jeg er VELDIG skeptisk til enda mere 6,5ere etter eltaxene jeg hadde før (selv om det sikkert er bedre da) .

men vis dere kan love meg med honda på hjertet at jeg vil få bedre lyd på f-6 en gexxene så kan jeg ikke kjøpe gexx.

da erre bare og spare siste spenna så blirre f-6...

Siden jeg alerede er i gang så spørr jeg om hvor jeg får et delefilter til passiv subb som deler ved 80hz eller noe rundt der

Active armaniak sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøp F6 du...

Jeg kjøpte F6 til dama... Koblet den til en T-amp på bare 8w.. Spiller høyt nok kan jeg si deg

F6 er et veldig bra kjøpt til prisen..

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du råd så kjøp begge å send tilbake de du ikke vil ha

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke råd. men det blir nok f-6 og nye kasser til subbene. jeg vil plasere en sub sammen med vær av frontene hvis dere skjønner?.

ingen som har noen gamle delefiltere og gi til en fattig kar på 15 år?
    heheh

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jalla666
    har ikke råd. men det blir nok f-6 og nye kasser til subbene. jeg vil plasere en sub sammen med vær av frontene hvis dere skjønner?.

ingen som har noen gamle delefiltere og gi til en fattig kar på 15 år?
    heheh
    Hvor har du tenkt å kjøpe disse da? Jeg trodde jeg fikk tak i på iterra.no, men de var visst utsolgt der også :-/ Og på surround.no er det så dyrt... :S

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøper de på komplett.no.
    skal bare ha frontene...

glede seg til og handle:-D :twisted:

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hvis de har

Har fått med meg at høytalerene begynner å bli vanskelige å fa tak på!
    er jo ikke lenge siden Komplett fikk inn et par hundre sett og de er alle solgt om jeg ikke tar feil, Netthandelen er tomme og samme er annen en butikk til jeg skjekket hos, disse er populære!

Skjønner jo det godt, MYE for pengene her for de som tviler.
    Genexxa har jeg hørt på en del undomsfester og det kan ikke sies å være det samme nei. F6 er en meget god høytaler, men å kombinere med egenprodusert billig subb... vet ikke helt om det blir optimalt. men om du er nøye med kassa til subben og gjør dem i en rimlig bra finish så kan det bli fine saker.

Lykke til.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har en onkel som fks. har laga seas argon mk1 osv. osv. til og hjelpe meg så tror ikke sånt blir noe problem.

foresten hva syntes dere om lyden i argon?:
    Elsker den mellomtonen der<3

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy aaaargh!

Begynner å bli ganske så frustrert over at det ikke er mulig å få tak i F6 noen steder. Jeg søker fortvilet etter disse på google og andre søkemotorer, men alle sidene jeg har vært innom har vært fri (fant en ganske ukjent side hvor lagrstatus ikke sto, så jeg håper...). Bydde nettopp på disse på netthandelen, men fikk de ikke, og tror det var siste paret. Surround.no har de visst fortsatt, men jeg gidder IKKE å betale så mye for de, de blir jo ca 1700,- inkl. frakt, og da jeg er fattig hybelboer, + skal kjøre opp til bil snart, blir dette litt i overkant :-/

Active armaniak sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Crazyboy
    Begynner å bli ganske så frustrert over at det ikke er mulig å få tak i F6 noen steder. Jeg søker fortvilet etter disse på google og andre søkemotorer, men alle sidene jeg har vært innom har vært fri (fant en ganske ukjent side hvor lagrstatus ikke sto, så jeg håper...). Bydde nettopp på disse på netthandelen, men fikk de ikke, og tror det var siste paret. Surround.no har de visst fortsatt, men jeg gidder IKKE å betale så mye for de, de blir jo ca 1700,- inkl. frakt, og da jeg er fattig hybelboer, + skal kjøre opp til bil snart, blir dette litt i overkant :-/
    Jeg fikk de for 800,- på netthandelen... Blir vel rundt 1000 lappen inkl. frakt..

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser man det ja.. Proson og Genexxa er ikke de eneste som er like gitt. Dynavoice er jammen a meg fra samme produsent det også. Hvilket vil si at de tilsvarende Proson/Genexxa høyttalerene mest sannsynlig låter like godt. Tviler sterkt på at de bruker forskjellige element design mellom sine egne merker. Litt forskjell på membran farge er vel det eneste. Dynavoice får vel også mye av ros'en fordi Proson sine tilsvarende ikke er blitt testet?

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis trådstarter kun skal spille høyt så er det liten tvil at genexxa høytalerne du linket til er veien å gå. Det vil bli mer morsomt på trance og techno for din del regner jeg med. F6 som så mange snakker om spiller mye finere og mer raffinert ,men den vil ikke kunne spille like høyt.

SKal du spille høyt så gå for genexxa

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hordaland
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har hatt både proson å dynavoice, har nå dynavoice f6 å di spiller helt KONGE i forhold til proson, dynamikken å renheten i disse er enorm til å vere så billige, mellomtone å diskant står helt topp sammen så en skulle tru det var samme høgtaler, en god del bass har dei og... ein kan tette igjen bassportene slikt som eg har gjordt med passport puter å då får en mye renere å finere klang i dei på rolig musikk, akustisk, instrumentalt å mye annen type musikk.. Noen typer musikk passer bra med å bare tette igjen en port på hver hørgtaler, skal en hører på trance/techno som skal vere en del bass i så trenger en ikkje tette igjen noen av portene, di spiller dypt å mye bass men kommer selfølgelig litt an på hva forsterker du bruker på di, eg bruker mine f6 på en yamaha rx-v657 å det spiller helt rått....

Eg anbefaler deg å kjøpe F6, du kommer ikkje til å angre ett sekund :-D

MVH

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Ser man det ja.. Proson og Genexxa er ikke de eneste som er like gitt. Dynavoice er jammen a meg fra samme produsent det også. Hvilket vil si at de tilsvarende Proson/Genexxa høyttalerene mest sannsynlig låter like godt. Tviler sterkt på at de bruker forskjellige element design mellom sine egne merker. Litt forskjell på membran farge er vel det eneste. Dynavoice får vel også mye av ros'en fordi Proson sine tilsvarende ikke er blitt testet?
    Tar på meg jobben med å finne ut av dette, da jeg har et par genexxa 266 (2x6,5 og diskant)stående, og mottar f6 i dag. Om elementer, kasser og filter er like, får man "plutselig" f6 ytelser til 650kr..

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Tar på meg jobben med å finne ut av dette, da jeg har et par genexxa 266 (2x6,5 og diskant)stående, og mottar f6 i dag. Om elementer, kasser og filter er like, får man "plutselig" f6 ytelser til 650kr..
    Man må ta i betraktning at om Genexxa'ene dine er noen år så har de nok gjort forandringer.

Ifølge JWS International som eier samtlige av disse merkene så er merket Genexxa lagt ned. De genexxa høyttalerene hos komplett er vel et rest lager de har fått billig kan jeg tenke meg.

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tre uker

Det er da ikke lenger enn tre uker til de får dem inn igjen mange steder.
    dvs fire uker/måned til dere har dem hjemme om dere bestiller nå, er da ikke så lenge er det vel?

om noen er utrolig ivrige kan jeg selge mine for 1000,- en måned gamle.
    Fått meg større høytalere og de ble knapt brukt, kjøpte dem for å høre hva alle snakket om. veldig bra saker men er litt billige i forrhold til resten av utstyret mitt nå. befinner seg i oslo. (kjøpte fra komplett.no for ca 1150,- har kvitering)

ganske mye bedre enn 1700 som surround.no tar.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •