Energy e:XL26 i front og dynavoice F-6 bak?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Energy e:XL26 i front og dynavoice F-6 bak?

Jeg har et sett par med energy XL-26 som jeg bruker som front, og nå ønsker jeg å gå til anskaffelse av et par bakhøytalere.

Jeg har sett at de dynavoice F-6 gir mye valuta for pengene, og jeg er litt fristet til å bare (små)kline til på de, men jeg er litt usikker på hvordan de fungerer sammen med de jeg har (jeg er ganske fornøyd med de).

Da jeg ikke har mulighet for å høre de sammen, kunne jeg i det minste tenkt meg å fått en best mulig sammenligning av de rent teknisk. (ok, ikke *for* teknisk ;-))
    (F.eks. delefrekvens, og hvilke elementer som er brukt etc; i teorien bør de spille bedre sammen hvis komponentene er nokså like :-))

Hvis noen har hørt begge høytalerene og som har en ide om de funker bra sammen er jeg selvfølgelig svært interesert i å høre erfaringer!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du lurer på om de fungere som bak høyttalere i ditt oppsett, selv om du har fronter med andre elementer?
    Bak høyttalerene har ikke mye og si. Så lenge front rekka matcher (center og front høyttalere) så kan du nesten bruke hvilken som helst høyttaler bak...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ok, takk for svar!