Klipsch THX Ultra2 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hokeyh
    For 2x klipsch THX sub´er + amp = 30k.. Da kjøper du heller 2 stk SVS Ultra og 1 SVS PB10 NSD New.. Så kan du kjøre Ultraene dypt og opp til ca. 40 hz også PB´en der i fra og oppover!
    Lite vits da Ultra'en er totalt overlegen en PB10 på alle måter. Beste er nok å kjøre det slik som phatbull, altså med Ultra'er helt i bunnen å så Klipsch THX SUB'er litt høyere i registeret. Men vi snakker nå om nivåer langt over 120db for at dette skal være nødvendig.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Kane sier over her.. Etter hva jeg husker sa Phatbull at en av klipsch thx subbene spiller høyere enn en ultra, det holder også følge langt ned i hz, men mangler litt HELT i bunnen...

for min del hadde jeg gått for subbene til klipsch...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ktm525
    ok, har du opplevd begge løsningene?

Grunnen til at jeg nevnte nettopp svs er populariteten til svs blandt brukerene her inne på forumet og thx subbene er lite omtalt. Jeg ser phatbull har begge delene i sitt oppsett og det kan jo være av de årsakene du nevner her med at svs er best i bunn og at thx subbene er råere oppover i registeret. Men da snakker vi mye penger....

Ikke i samme oppsett. Men specsen sier ganske mye. Hva de ulike produktene er tiltenkt sier også sitt. Ideen som er blitt foreslått om å bruke SVS helt nederst kan fungere. Bare ikke helt opp til 80Hz

-Tim

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •