Jakten på go'lyd er funnet, Martin Logan! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 109 av 109
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har vel hatt det i hodet siden demoen hos akto, så helt uventet var det vel ikke for noen av de som har vært innblanda i alt pratet mitt. Heldigvis har jeg både lært og hatt mye moro underveis i letinga, og det at man ender tilbake på merket man først kunne tenkt seg - er også litt gøy.. :wink:

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Takk for det Låter bedre hjemme enn hva Summit presterte på Electroworld, dog er Summit en fantastisk høyttaler. Synd det ikke er lagt mer tid i demorommet til ElectroCompaniet på messa, men det var vel mest ment for å ta en titt.. :wink:
    Nei, ble ikke altfor imponert faktisk. Men dette skyldes sikkert rommet og litt kanskje litt underlig plassering. De sto jo helt i mitten av rommet!?:???: Alt som heter bass var jo fraværende, og da mister man litt av den totale opplevelsen. Særlig når man spiller Röyksopp... Litt off topic, men var du i JBL/Coca Cola bilen eller?:twisted:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er forferdet over at de i det hele tatt spilte på Summit på denne messa. Århundrets idiotprosjekt!
    Hvordan skal en høyttaler kunne spille bra der?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg er forferdet over at de i det hele tatt spilte på Summit på denne messa. Århundrets idiotprosjekt!
    Hvordan skal en høyttaler kunne spille bra der?
    Med Denon flerpunkts romkorreksjon.... Neida, jeg er helt enig. Veldig få høyttalere som faktisk spiller bra eller i nærheten av optimalt på slike messer. Summit låt (ikke overraskende) relativt dårlig på Electroworld...

Ser flere aktører heller unnlater å demonstrere dyre høyttalere på messer, fremfor å vise noe som åpenbart ikke kan spille bra. Det var jo ikke så lenge siden det ble diskutert friskt her på forumet om hvorvidt Focal Grande Utopia låt bra eller ikke, basert på det faktum at enkelte faktisk hadde fått lov til å høre på de på Oslo Plaza.... "låt som Cerwin Vega" var vel en av de merklige kommentarene, og da kan man jo undres på hva vitsen er når Stereophile hevder at Grande kanskje er verdens beste høyttaler.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christianrr
    Nei, ble ikke altfor imponert faktisk. Men dette skyldes sikkert rommet og litt kanskje litt underlig plassering. De sto jo helt i mitten av rommet!?:???: Alt som heter bass var jo fraværende, og da mister man litt av den totale opplevelsen. Særlig når man spiller Röyksopp... Litt off topic, men var du i JBL/Coca Cola bilen eller?:twisted:
    Synd den ble presentert så dårlig på messa, for det er den virkelig ikke. Tror de hadde vært mere tjent med å kun "vist" den frem, og heller spilt på en mindre modell for å vise at disse faktisk kan spille musikk. Kameraten min som var med; lurte på hvorfor jeg kjøpte høye seil:wink:

Coca Cola; Måtte innom å ta en titt, selvfølgelig var det gjennomført og tøft prosjekt, men var ikke akkurat den jeg gikk å tenkte på når jeg forlot messa. Er ikke så veldig glad i styla biler, synes det er fetere med sportsbiler med mye gromt under panseret og dekk/felger som står i stil til bil, fart og motor. Brooom Broom.

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får vi noen bilder av oppsettet hjemme snart eller?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel slenge ut et par midlertidige bilder etterpå, men som sagt, rommet skal endres totalt. Så det vil ikke bli profilbilder på en stund fremover:wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Midlertidig løsning, frem til prosjektet med rommet starter:

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får vel bare si det én gang til. DÆVEN så sexy det ble. Er så misunnelig at jeg ikke har ord for det. Igrunnen hadde vært sinnsvakt morro en med kort demo neste gang jeg er i Sandefjord? Du bodde i Larvik, sant?

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •