Trenger tips til tårn høyt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger tips til tårn høyt

Jeg har nå kjøpt ny flat skjerm og trenger nye høytallere.
    Spiller relativt høyt til vanlig og ser mye på film.
    Musikk stil er heavy metal, rock og dama hører på techno,rap, dance etc.
    Først og fremst tårn som er i tankene.
    Liket at det rister i bordet når bilene i usa sprenger når de kjører i grøfta å hyler i dekkene på gressplen.
    Tv er svart så lyse kasser vil ikke være pent ved siden av
    Budsjett er 10 lapper maks pr par

Takker for svar.

Ps: Legg gjerne link eller bildet ved svarene

Active Bass Booster sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ville gått for cerwin vega cls 12",15" eller cls 215, og kansje slengt med en cls subwoofer hvis du velger 12"
    dundrer bra til film! eller gått for noen mindre av Dali serien ,royal tower f.eks.. masse å velge i her: http://www.hifiklubben.com/NO/Produk...lvhoeyttalere/
    Samsung 63" Nad 272,B&W 683s2,686s2,htm61s2,asw610.

Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde vel ha en sub hvis du vil det skal riste såpass. Da går det jo an å bruke litt mindre på fronthøyttalere og kjøpe for eksempel en SVS sub i tillegg.

Sjekk i alle fall ut Dynavoice Challenger M-85, M-65, eller F6 (som har fått bra kritikk i forhold til prisen). Kommer også en ny serie, Dynavoice Definition, som visstnok skal være ganske bra.

Er vel bare M-65 som er i svart, men de andre er gode høyttalere fordet. Jeg er i alle fall fornøyde med mine M-85, og personlig synes jeg at de spiller penere enn det jeg har hørt av Cerwin Vega, CLSC-10 og V-12F.

Dali Concept 6 eller Concept 8 virker også som et godt valg etter hva jeg har fått med meg. Sammen med en SVS eller XTZ sub så tipper jeg det rister ganske bra.

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Er det noen som har testet disse http://www.surround.no/product/6967/...ion_2006.html? Virker nesten for godt til å være sant med tanke på pris synes jeg

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøp dynavoice challenger m85 og en svs subwoofer så tenker jeg du vil bli rimelig godt fornøyd. eller prøv ut den nye serien, som vistnok skal være bedre enn challenger på alt annet enn evnen til å spille høyt, men med en svs ved siden av så blir ikke det noe problem.

challenger trykker ihvertfal godt, det skal jeg love deg. og med en svs eller xtz sub ved siden av så bvil det bli utrolig bra.

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jbl

Med deres musikksmak må jo JBL høyttalere være midt i blinken!http://jbl.com/

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rizla
    Takker for svar. Er det noen som har testet disse http://www.surround.no/product/6967/...ion_2006.html? Virker nesten for godt til å være sant med tanke på pris synes jeg
    Jeg har ikke testet selve höyttalerne på toppen, men subwooferen i bunnen (XTZ99W12S) har jeg selv. Forelöpig har jeg bare en av dem og det trökker meget bra. Jeg mener å ha lest at höyttalerne også er meget bra til prisen.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Jeg har ikke testet selve höyttalerne på toppen, men subwooferen i bunnen (XTZ99W12S) har jeg selv. Forelöpig har jeg bare en av dem og det trökker meget bra. Jeg mener å ha lest at höyttalerne også er meget bra til prisen.
    Sier du det? Hmmm... Spørs om ikke det blir de da. Sendt mail til firmaet som selger de og spurt etter demo, referanser etc

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står litt kommentarer og slikt om de på www.minhembio.com om du skulle være interessert i det.

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurte på om noen ville gi meg noen tips på surround høytaller pakker med satelitter som ett alternativ.
    Så på noen jamo for ett par år siden til ca 10 lapper med 5 identiske satelitter og en sub som hadde en 10" med slaps.
    Denne er jo selfølgeig ikke å få tak i lenger,

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •