*Slettes*

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: *Slettes*

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

*Slettes*

*Slettes*

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av vertigo
    Jeg la inn en forespørsel på forumet om det kunne la seg gjøre å besøke noen som hadde SVS i bergen, for en lytteprøve. bigtor svarte meg at de kunne nok la seg gjøre.

Jeg skal til å kjøpe sub og prosjektor, så det var fint å kunne få en god demo av begge deler.

Jeg var på besøk hos bigtor i går. Jeg ble tatt med til det aller helligste, og der sto det en SVS plus2 og ultra2. Bare størrelsen på disse var imponerende. Jeg kjente godt etter for å finne sømmene i kantene, men det lot seg ikke gjøre, de var umulig å finne. Imponerende bygget.

Han hadde også Pioneer vsx4 og et stort lerret og en del annet snadder utsyr. Høytalerne var av et merke jeg ikke kommer på i farten, men det var meget bra lyd i de også, spesielt på film, som vi fokuserte på. De gav en veldig god surround følelse.

Vi sjekket ut flere filmer, blant annet Hellboy. Hele huset ristet!!! Stolen som jeg satt i ristet og lydtrykket var helt enormt!

Jeg hadde også hørt snakk om "dunkescenen" med Darla i Finding Nemo, og jeg må si at det overgikk alle forventinger. Jeg har den på DVD hjemme, men har aldri merket noe spesielt med den scenen.

Dette var virkelig en opplevelse, det var helt ubeskrivelig. Hvis noen tviler på hva en SVS kan gjøre, er du solgt etter å ha hørt demo.

Så nå er det ingen tvil, SVS på meg.

Jeg fikk også en meget god demonstrasjon på Sony hs 60. Dette var en prosjektor som overasket positivt. Jeg hadde forventet at det skulle være synlig screendoor, men det var helt umulig å se. De som påstår at du kan se screendoor på denne prosjektoren er jo helt på jordet, eller har glemt å kalibrere prosjkektoren.

Vi satt ganske nærmt, bare et par meter. Du får oppgi avstand bigtor, som kan sjekke.

Når jeg sto 0,5 til 1 meter var screendoor såvidt tydelig. Dette får meg til å stille spørsmål med de som påstår at det er mulig å se Screendoor på Hs60. Vi snakker ikke om 5 meter i fra, det var veldig nærmt jeg satt til skjermen.
    De som måtte tvile på dette, bør sporentreks bestille seg en visning hos bigtor. Jeg er rett og slett overasket over hvor bra bilde denne prosjektoren leverer.

Vi så videre på en del kanaler som sendte HD materiale og det var ikke så lite imponerende. Jeg gleder meg til de sender mer materiale og tv-serier i HD for dette var det god kvalitet på.

Jeg kan anbefale alle som lurer på SVS om å spørre noen om demo.

Sender en stor takk til bigtor, som tar i mot vilt fremmede for demonstrasjon i hjemmet sitt.

PS: ser at deler av dette nå er lagt ut for salg, jeg sier bare løp og kjøp! Skulle gjerne kjøpt det selv, men sitter å venter på et oppgjør i forbindelse med husssalg som er litt fram i tid.
    Kjekt å høre at du var fornøyet med demoen vertigo.Kan opplyse om at høytalerne jeg bruker er AR 312 og 308 og avstand til lerrettet er ca 3m.
    Mvh bigtor

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •