Oppgradere høyttalere fra B&W DM 603s2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradere høyttalere fra B&W DM 603s2

Holder på å oppgradere litt for tiden. Har nå B&W DM 603 S2. Har brukt disse noen år og føler det er på tide å se etter noe bedre. Jeg kunne godt tenke meg noen gode stativhøyttalere kombinert med en liten sub, eller noen gulvstående. Jeg har en forkjærlighet for B&W, men er selvfølgelig åpen for å prøve noe annet.

Jeg er ute etter å kjøpe noe brukt.

Høyttalere jeg har tenkt på:

Dali Helicon, Dali Suit, B&W CM7 og CDM7 og CDM 1

Noe annet jeg bør se på? Kom gjerne med tips!

PS:Hvis noen har noe til salgs som kunne vært aktuelt, er det bare å skrike ut!

Active R&R sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JonAB
    Holder på å oppgradere litt for tiden. Har nå B&W DM 603 S2. Har brukt disse noen år og føler det er på tide å se etter noe bedre. Jeg kunne godt tenke meg noen gode stativhøyttalere kombinert med en liten sub, eller noen gulvstående. Jeg har en forkjærlighet for B&W, men er selvfølgelig åpen for å prøve noe annet.

Jeg er ute etter å kjøpe noe brukt.

Høyttalere jeg har tenkt på:

Dali Helicon, Dali Suit, B&W CM7 og CDM7 og CDM 1

Noe annet jeg bør se på? Kom gjerne med tips!

PS:Hvis noen har noe til salgs som kunne vært aktuelt, er det bare å skrike ut!
    Som deg var jeg nettopp på jakt etter god stativhøyttaler. Jegg satte inn annonse her på AV torget og HIfi sentralen.
    Gode tilbud haglet inn i mailboksen. Masse snacks. Gikk for System Audio SA2K. Nypris 19.990,- fikk de for 9.000,- Angrer ikke ett sekund på det valget. Masse bra i prisklassen 8-10k. Det er en egen tråd som går på akkurat dette. " Flott stativ HT med stor lyd til mellom 8-13 tusen? "

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •