B&W DM601 S3 til 2.1-anlegg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W DM601 S3 til 2.1-anlegg?

Etter en fortid med NAD T742 og Dali Blue 6006 har jeg nå flyttet på hybel, og trenger i den anledning små høytalere til et 2.1 stereosystem p.g.a plassmangel o.l. Jeg kjøpte en B&W ASW600 (10") sub tidligere i år, så derfor trenger jeg ikke de store Dali'ene lengre for å få den fyldige lyden jeg vil ha.
    Jeg spiller sjeldent høyt, og er mer opptatt av fyldig og detaljert lyd over volum og brutalt trøkk.

NAD'en har jeg tenkt å beholde, men er veldig usikker på hvilke høytalere å velge. Har vurdert både Dali 2002 og Tannoy Fusion 1 og 2. Men etter en kort demo på DM601 S3 er jeg enda ikke helt sikker hva å velge. Demoen var uten sub, så kanskje derfor jeg ikke ble helt overbevist?
    Jeg vil hvertfall ikke gå over 3200,- -- man lever ikke rikmannsliv på studielånet hehe.

Så, andres erfaringer rundt DM601 S3 mottas med takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg hørt noen av de du nevnte, men vet selv at Audio Pro Black Diamond er en veldig god høyttaler som er lavt priset! Spesielt om du får dem brukt Tror mange her kan anbefale disse på en stydenthybel

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for respons
    Men Audio Pro Black Diamond er en gulvstående høytaler samt for dyr for meg.
    Hadde jeg hatt plass til Black Diamond hadde jeg jo bare tatt med mine Dali 6006 da jeg flyttet

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja! Dem har mamma. Anbefales på det varmeste!! B&W 601 altså.. Passer kjempe bra med NAD. Kjempe klar lyd også om du vil spille høyt en gang iblant.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •