Trenger hjelp ang. mgr - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Eg trur ikke den forsterkeren holder til cv ve-12f.. trur nok du må ha en effektforsterker

Newcomer SamBell sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    2. Hvilke Forserkere bør jeg velge?
    Det bør du la ørene bestemme,
    men når en ser på den største fra CV er det et naturlig spørsmål
    hvilke kurser du har tilgjengelig.

Sam

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink hei:)

hei jeg har det settet du ser på, jeg har også hatt cv 215. men en annen forsterker jeg kjører 2 stykk cv a2.6w2. må si det at du får mere bass med 8x15 enn 4x15. jeg angrer ikke på at jeg byttet men du må ha en ganske rå forsterker for å drive alle de 15 tommerene. cv'ane varer litt lengere men mellomtona på de er bare noe forbanna dritt. de sprengte jeg hver gang jeg hadde fest.. men det som er positift med cv og ikke med mgr er at cv har sikringer på subbene og det har ikke mgr. å vis du syns det er for dorlig med de elementene som står i mgr'ene nå så er det jo bare å kjøpe nye løse. jeg kjører selv en NAD T754 som toppforsterker og 2 CERWIN-VEGA A2.6KW2 Effektforsterker. har satt 2 stykk cv 215 og to stykk mgr gx-15 sammen med 2 stykk gxs-15 på helt like forsterkere og cv ga seg før mgr.;-)
    hadde jeg vert deg sp hadde jeg godt for mgr. vis de går i stykker så får du 2 sett med mgr til prisen av et sett med cv for de ligger på 9996 for parret nå.

og til alle som har svart.......
    han spurte om hjelp til mgr ikke klaging på de..

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei stian. Takk for at du tok opp igjen en snart 3 år gammel tråd.
    Har selv gjort feilen når jeg var ny her på avforum.
    Jeg gikk aldri for MGR settene. Men takk for innlegget ditt.
    Lydmessig, da tenker jeg på Lyd-Kvaliteten så er CV bedre enn MGR i de fleste tilfeller. Men MGR fungerer sikkert fint til fyllefester (her har jeg faktisk ikke erfaringer) men siden mellomtonene altid ryker på fest så kan det være at delefilteret er dårlig delt på diskanten. Slik at de spiller for mye bass og dermed blir sprengd?

Jaja. Takk for inlegget og lykke til videre på AVForum. :-D

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stian_myh
    hei jeg har det settet du ser på, jeg har også hatt cv 215. men en annen forsterker jeg kjører 2 stykk cv a2.6w2. må si det at du får mere bass med 8x15 enn 4x15. jeg angrer ikke på at jeg byttet men du må ha en ganske rå forsterker for å drive alle de 15 tommerene. cv'ane varer litt lengere men mellomtona på de er bare noe forbanna dritt. de sprengte jeg hver gang jeg hadde fest.. men det som er positift med cv og ikke med mgr er at cv har sikringer på subbene og det har ikke mgr. å vis du syns det er for dorlig med de elementene som står i mgr'ene nå så er det jo bare å kjøpe nye løse. jeg kjører selv en NAD T754 som toppforsterker og 2 CERWIN-VEGA A2.6KW2 Effektforsterker. har satt 2 stykk cv 215 og to stykk mgr gx-15 sammen med 2 stykk gxs-15 på helt like forsterkere og cv ga seg før mgr.;-)
    hadde jeg vert deg sp hadde jeg godt for mgr. vis de går i stykker så får du 2 sett med mgr til prisen av et sett med cv for de ligger på 9996 for parret nå.

og til alle som har svart.......
    han spurte om hjelp til mgr ikke klaging på de..
    dette nekter jeg å tro på. jeg har hatt mgr gx15 å mine al1000 knuste de både på bass og db å cls215 trykker bedre enn al1000 og spiller høyere uten tvil

Newcomer janespen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går jo ant å kjøpe CV med plus forsikring da som varer i 5 år. Om uhellet skulle være ut så bare tar du med deg det som har røket for får nytt delefilter/element eller hva som ble ødlagt.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •