kjøp av høytalere første gang! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer Lefse sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mb_zzz
    Hallo!

jeg skal nå for første gang kjøp meg noen ordentlige høytalere ikke mere penge brukk på pc
    har surfet litt på Hifiklubben.no!
    fant et par Cerwin Vega høytalere som fristet litt siden lommeboka mi ikke var så stor
    kom fram til http://www.hifiklubben.com/NO/Produk...alere_Sort.htm
    er de noe å satse på. har ikke tenkt å rive noe eller noe bare ha noe med litt trykk i:twisted:
    Jeg kjøpte de for et par uker siden, kombinert med en Cambridge P500 effektforsterker, mye kraft i forhold til størrelsen. Spiller mye finere enn det jeg hadde før; Logitech Z-5500.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Med den forsterkeren bør du satse på mindre høyttalere hvis du har lyst til å ha en frisk forsterker en stund. Fort gjort å sprenge forsterkere med for store høyttalere.

Synd at din forsterker ikke har pre-out for frontene, for da kunne du handlet inn en effektforsterker på sikt.

Sats på noe i denne størrelsesorden: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315428
    Litt OT, men sprenger man virkelig forsterkeren med for store høyttalere??, trodde det var elementene i høyttaleren som røyk pga forvrengingen fra små forsterkere jeg.???

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver selv å tenker på å kjøpe høyttalere i prisklassen 2-3000 kroner, og da faller det selvsagt naturlig å vurdere Dynavoice etter kritikken å dømme. Men lurer en del på hvor mye det egentlig koster å få de tilsendt? F.eks. M65?

Har hørt at det fort koster 400-500 kroner?

Og med det samme jeg sitter å skriver, noen som har prøvd Dynavoice Challenger S-6?

Jon D.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg kjøpte F6'ene, så kostet dei 995,- med frakt kom alt på 1150,- og då va det i oppkrav.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •