Dynavoice Challenger M-65

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice Challenger M-65

hei.

eg lurer på om det er noen butikker i bergen som har Dynavoice Challenger M-65, så det går ann å få hørt disse.

og ein ting til, er det noen som har noen erfaringer QLN Artech 6 ( eller 8).
    for det er min far som skal på handle tur, så det kan ikkje være for dyrt.

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du skal få vanskeligheter med å få hørt Dynavoice M-65. Kanskje noen på forumet her kan gi deg en demo (kommer bare på èn som har disse høytalerne (Cerwinchirs))

Har forøvrig et tips til deg. Sjekk ut ab-data.org her selger de m65 for 2126 kroner

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du trenger være redd for å skaffe deg M-65! Jeg har dem, og de spiller heelt sjukt til den prisen!! Jeg fikk mine for 1250 fra netthandelen helt nye, og det er et av de beste kjøpene jeg noen gang har gjort! Utrolig fin og klar, samt flydig, lyd. Fast og kontant bass, samtidig som de spiller dyyypt! Men få deg en ordentlig forsterker til å drive dem...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olleolle

Er det frakt fra Fynda....??
    Edit; Finn Torget - Nye HI-FI Høyttalere! Dynavoice M65 Challenger, Leveres som par - 1989,-! Glem det nå

I så fall byttes min StereoOne fra Audio Pro ut mot disse og en CD-spiller...

Spilte grisehøyt hos en kamerat i helgen, da ble jeg hekta - jeg vil også ha anlegg som gir høyt lyd hehe...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok å bestillte hos ab-data.org, de er bare 1km fra leiligheten min, hehe..
    Står det er på lager, men lagerstatus gjelder ikke butikk :S Så det er 1-2 dager før de har de..

De tar forøvrig imot kort når man skal hente høyttalere (man kan ikke betale i nettbutikken).

Han jeg snakket med sa at bestilling var på en måte bindende, men samtidig så gjelder jo netthandel når man bestiller via nett vel? vedr. angrefrist, o.l.? Jeg har jo handlet de på nett nå, selv om jeg betaler ved henting? Hvor ligger definisjonen på dette?

Tviler på det er noe "issues" og jeg blir vel fornøyd, men det er jo greit å vite.

---
    Om jeg blir skikkelig fornøyd, skal jeg vurdere å ha iallefall enda et par, så jeg har like høyttalere fremme og bak og muligens da enda et sett, hmm... Kan jo kjøre Front, Rear or Surround Rear og da få en senterkanal som matcher i tillegg(?) kanskje det hadde vært fett?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nez
    Tror ikke du trenger være redd for å skaffe deg M-65! Jeg har dem, og de spiller heelt sjukt til den prisen!! ... Utrolig fin og klar, samt flydig, lyd. Fast og kontant bass, samtidig som de spiller dyyypt! Men få deg en ordentlig forsterker til å drive dem...
    Litt forskjellige preferanser ute og går ser jeg, men:

M65 er nokså store, men spiller til prisen meget bra. En får jo egentlig utrolig mye for pengene, uansett hvordan man vrir og vender på det. Høyttalerne spiller veldig greit, litt kornete i diskanten, men til prisen er de meget bra. Du må nok over 5 000 kroners kneika for å få bedre.

Jeg vil ikke si høyttalerne spiller veldig dypt, men de fungerer bra og til vanlig musikkspilling er de et greit valg. Har hørt dem med endel forskjellig elektronikk og de fungerte bra med Yamaha-receiver, men strammet seg voldsomt opp da jeg koplet Atollen min på dem. Har også hørt serien i surround, og det fungerte meget bra, utvilsomt mye for pengene.

Håper faren din er klar over at dette er ikke høyttalere du gjemmer bort i et hjørne da de er svære rent fysisk.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    Om jeg blir skikkelig fornøyd, skal jeg vurdere å ha iallefall enda et par, så jeg har like høyttalere fremme og bak og muligens da enda et sett, hmm... Kan jo kjøre Front, Rear or Surround Rear og da få en senterkanal som matcher i tillegg(?) kanskje det hadde vært fett?
    Du er også klar over størrelsen på disse? Tar jo nokså mye plass...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Du er også klar over størrelsen på disse? Tar jo nokså mye plass...
    Er du klar over størrelsen på Infinity SM255?
    Mål: 1079 x 450 x 365 mm (H x B x T)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, får håpe de her er så bra som alle skal ha det til :P
    Men om ikke, får jeg vel bare selge de videre igjen.. Får de jo for ca. 2100kr, så da er det jo ikke all verden tap uansett..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt M-65 i et halvt år nå og må si meg meget fornøyd med disse, jeg hører mest på musikk og bruker de i et 2.1 oppsett med Harman/Kardon 3480 og Xtz w10.16.

Jeg synes de manglet litt i bunnen på bassen så derfor valgte jeg XTZ til, må si at jeg ikke har de i et opptimalt rom, er nok litt for lite rommet, men de spiller med fine detaljer i lydbildet og fungerer utmerket på musikklytting.
    At de spiller høyt er sant bare du bruker en god lydkilde, har brukt phono/jack fra pc mye, og merker klart forskjell når jeg bruker cdspilleren i stedet, da kommer virkelig god lyden frem.

Bedre høyttaler til Prisen? neppe:-D løp og kjøp!

Fortell gjerne dine erfaringer når du har fått de i hus:-D

Intermediate thode sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loco_85
    Jeg har hatt M-65 i et halvt år nå og må si meg meget fornøyd med disse, jeg hører mest på musikk og bruker de i et 2.1 oppsett med Harman/Kardon 3480 og Xtz w10.16.

Jeg synes de manglet litt i bunnen på bassen så derfor valgte jeg XTZ til, må si at jeg ikke har de i et opptimalt rom, er nok litt for lite rommet, men de spiller med fine detaljer i lydbildet og fungerer utmerket på musikklytting.
    At de spiller høyt er sant bare du bruker en god lydkilde, har brukt phono/jack fra pc mye, og merker klart forskjell når jeg bruker cdspilleren i stedet, da kommer virkelig god lyden frem.

Bedre høyttaler til Prisen? neppe:-D løp og kjøp!

Fortell gjerne dine erfaringer når du har fått de i hus:-D

Har høyttalerne selv og er helt enig. Tror du skal lete lenge for å finne noe bedre til den prisen.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle skriver "den prisen" *skremt* hehe..
    Jeg har før blitt imponert over jbl i 3000kr prisklassen og jeg kan vel bare tippe at de her er bedre.

Hvem kjøper infinityene mine da?!??! hehe.. eller må jeg gjøre noe fett DIY med de?

Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    Hvem kjøper infinityene mine da?!??! hehe.. eller må jeg gjøre noe fett DIY med de?
    Du kan lage en giiiigantisk center?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •