umulig å plassere svs - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 65 av 65
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av longbow
    det går jo ligsom ikkje det, da den veggen det står ved no er forsterker og alt felt inni, og kabler er trekt til slik at det passer slik det står no, og hadde eg kunne gjort det, så hadde eg gjort det.

går du inn på profilen min på linken som står i signaturen, så ser du hvorfor.
    Om du ikke er villig til å flytte på subwooferen så kan du heller ikke forvente noe godt resultat. Dessverre.

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Om du ikke er villig til å flytte på subwooferen så kan du heller ikke forvente noe godt resultat. Dessverre.
    eg er fint villig til å flytte den, ingen problem, men der det står no, er den beste plaseringen eg klarer....det er bare og komme med forslag til plasering, så kan eg flytte eg...det du har merka av, var av flageborg foreslo at eg skulle snu rommet 180 grader, og det går ikkje...

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Drit i alt annet. SVS det er det eneste som gjelder. Og om du skulle finne på å kjøpe noe annet enn SVS, ikke kom å klag her etterpå.

word...

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    **** as, er helt enig, å plassere en svs er en utfordring, pb-12 en min er nermest umulig å plassere, den får rommet til å skjelve og gulvet rister, men ikkeno bass:S hører ikke bassen, den forsvinner et annet sted, vibrasjonene er der men selve lyden er borte:S den er plasser i et hjørne, men det er ca 1 kubikkmeter med rom bak den, lurer på om lyden forsvinner derfra, er ingen optimal plassering, bestiller en 10 meter lang kabel fra l-sound, istedet for den jeg har nå, så skal jeg nok få plassert den hvor jeg vil

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    **** as, er helt enig, å plassere en svs er en utfordring, pb-12 en min er nermest umulig å plassere, den får rommet til å skjelve og gulvet rister, men ikkeno bass:S hører ikke bassen, den forsvinner et annet sted, vibrasjonene er der men selve lyden er borte:S den er plasser i et hjørne, men det er ca 1 kubikkmeter med rom bak den, lurer på om lyden forsvinner derfra, er ingen optimal plassering, bestiller en 10 meter lang kabel fra l-sound, istedet for den jeg har nå, så skal jeg nok få plassert den hvor jeg vil
    eg fikk besøk av labbetus her inne på forumet, og han målte og styrte, og skal si det ble bedre hører ikkje kor de står, og det bare dundrer løs
    men rommet mitt ødelegger mye da, for det er mye mer lyd høyerer oppe i rommet, og litt lengre fremme, men det er egentlig nok alikevell ;D

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •