Proson eller Dynavoice

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Proson eller Dynavoice

Har kjøpt meg en Denon receiver og en Denon DVD-spiller som jeg først hadde tenkt å matche med Dalis Concept-serie, men nå heller jeg mer mot å kjøpe "Proson Reality 63 MKII Kevlar Surrroundpakke" fra surround.no eller "Dynavoice M-85 Paket" fra fynda.se. Prisene er henholdsvis 6.000 NOK og 5.000 SEK. Synes det er vanskelig å velge da jeg ikke har mulighet til å høre på dem først. Pakken fra surround.no skal jo være veldig bra, samtidig som M65 høyttaleren til Dynavoice også har gjort det bra i tester. Er det noen som kan hjelpe meg litt? Hva skiller disse høyttalerne? :? :? :?

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kommer ann på

Dynavoice kan jeg si deg at er bra har et par selv, men jeg tror M-65 har noe mer bass en proson du nevner. jeg ville kanskje hatt litt tolmodighet og sett på den nye serien til Dynavoice som kommer med bånddiskant om jeg var på jakt etter noe fintspillende, den har foreløpig imponert noen av de mest erfarene her inne på forumet som hørte dem i sverige eller hvor det var.

De har sammenliknet den med Dali Ikon om du har hørt dem. de koster vel 9 tusen eller noe mens den nye dynavoicen koster 3000,- for frontene er dette!

men jeg tror du uansett blir meget fornøyd med ett av desse settene. jeg ville kanskje gått for Dynavoice M-65 med en XTZ 99 w12 subb ettersom du sparer en 1000lapp i forhold til Proson som du kan legge mot en subb.

eventuelt en god forsterker, som også er alfaomega! !

Newcomer Rocker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HEI.

Jeg ville nå valgt Proson, da jeg har et par selv.
    Funker HELT utmerket hos meg

Mvh

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette er ikke noe å lure på engang, gå for dynavoice, mer for pengene går det ikke ann å få.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Proson

Er det slik at de beste høyttalerene til Proson er litt mer "fintspillende" enn Dynavoice? Den nye serien til Dynavoice er jo akkurat lagt ut for salg i Sverige, må nok vente litt før det dukker opp noen tester av den...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Proson/dynavoice.

Hei

Bare til opplysning så er egentlig Proson og Dynavoice av samme ulla. Føres og utvikles i samarbeid med JWS International.

Link: http://www.jws.se/

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    med dynavoice så kan du velge om du vil ha den innstilt på party, eller fintspillende, ved hjelp av proppene og muligheten for innstilling av delefilteret bakpå. torr nok at dynavoice er lagt litt mer jobb i enn det er i proson.

gå for dynavoice, går for den nye serien hvis du vil ha pen og korrektlyd, og gå for noe fra challenger serien hvis du vil ha litt mer partyfactor.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •