Forsjell på CV CLSC og CV CLS (nye serien)? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 48 av 48
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CerwiN-
    Gi meg? Alt jeg sier at jeg synes de spilte mye annerledes. Å andre som har hørt dem. Kabinettene er jo mye forandret også. Bare det har jo mye å si. Det er veldi rart. Men CV har jo til og med oppgitt feil på måla til høyttalerene. Og mange andre ting også som jeg har sett. At de kanskje ikke har giddet å skrive masse tull om hva som er annerledes på CLS serien er jo ikke umulig. Menmen. Holder meg det til det jeg sier. De spilte mye mer oppløyst og korrekt enn CLSC. Mye mer behaglig lyd. Spilte rett og slett bedre. Det er jo klart det er forskjell på lyden på de. Må jo vær bra dum om man sier at en helt ny serie med mange forandringer spiller helt identisk.

Jøss. Gleder meg til å høre cls iallefall . Syns nemlig CLSC serien var noe av det beste CV har produsert rent lydkvalitetsmessig ( og det spilte høyt som rakkern om vi ba om det). Dette kan bli bra!!

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det sier seg selv at de spiller mer oppløst og korrekt når de får bi-amp'ing og nærmere dobbelt så mye mer effekt.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Si meg.. Er det noen som har lagt merke til at CLS-15sx har en 200watts forsterker mot CLSC-15s sin 350watt? Det jo litt av en oppgradering, og i tillegg tar de seg bedre betalt for den.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Si meg.. Er det noen som har lagt merke til at CLS-15sx har en 200watts forsterker mot CLSC-15s sin 350watt? Det jo litt av en oppgradering, og i tillegg tar de seg bedre betalt for den.
    Var det ikke 350watt "MAX" eller noe på clsc da ? mens CLS blir oppgitt med RMS?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei på clsc-15s står det 450watt max og 350watt RMS. Ifølge HK ihvertfall

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Nei på clsc-15s står det 450watt max og 350watt RMS. Ifølge HK ihvertfall
    Hmm.. slik det var ja. Kanskje en mer strømsterk sak på den nye da?! men egentlig tror jeg det er den samme forsterkern i dem. Feilinfo, mye av det på CV siste tiden .

EDIT: De er ikke helt enige med seg selv, i teksta er den på 300watt... Og 12" versionen har jo 250watt .

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmh.. det står egentlig mye rart.

CLS-15sx
    Oh-uh... En 15-tommers bass og en 200 watts forsterker? Fra Cerwin-Vega? Hjelp!!! CLS-15SX er den største subwooferen i CLS-serien. Det store kabinettet veier nesten 30 kilo og gir husrom til et massivt basselement, som flytter kolossale mengder luft. Forbered deg på enorme lydtrykk og en avgrunnsdyp bassgjengivelse. Prøv å forestill deg hva denne subwooferen kan gjøre for musikk og filmeffekter.
    Og litt lenger ned på siden står det

Hvis du tilhører de som aldri kan få nok bass, så er det umulig for deg å unnvære CLS-15SX. Den går hele veien ned til 24 Hz, hvor basslyden er så dyp at den føles mer enn den høres. Og den 300 watt kraftige forsterkeren er heller ingen lettvekter. Den holder kontroll på elementet, så bassgjengivelsen er presis og brutal på samme tid.
    Under spec har man dette
    # Forsterker: 200 watt

Mens på CLSC-15s skriver de dette

Med 300 Watt i ryggen kommer denne subwooferen langt ned i frekvensområdet, og garanterer deg trykkende opplevelser du aldri går lei. I hjemmekinoen, eller som supplement til stereoanlegget, er dette subwooferen for deg som ønsker mer enn bare bass.
    Og litt lenger ned
    # 350 watt forsterker (450 watt makseffekt)

De kunne heller bestemt seg for en effekt selv om det kanskje er feil istedet for å skrive alt mulig rart.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På CV sine sider står det 300watt peak power på begge sub'ene men det er en stjerne på clsc sin om at denne informasjon kan endres. Men det er nok samme forsterkeren i de ja, bare litt surr fra HK sin side

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •