JM Lab Electra 936 VS Sonus Faber Cremonia - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 32 av 32
    Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sonus Faber Cremona

Var å hørte disse på Ton Art i Trondheim, forige uke. Jeg falt helt pladask for lyden i de, de falt helt i smak både lyd og utsende messig. Enormt lydbilde, høytalerne ble helt borte. Jeg er herved en Sonus fan !!! De ble spilt på McIntosh cd og forsterker. Jeg lot være spille når jeg kom hjemm for å beholde den enorme opplevelsen Cremona ga meg !! Kanskje noe tilbakelent i toppen, absolut ikke pågående, enormt bra mellomtone og ovareskende bra bass. Lyd jeg liker !!! Hadde jeg bare hatt penger til sånne.:???:

Active Sven Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1007 Be

Dom finns/fanns? på hifimagasinet.se sist pris var 23000k med Monitor stativer

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden kan legges bort da spørsmålet ikke lenger er rellevant for meg. Selger av Sonus Faber fant ut at han skulle ha seg hus og dermed fikk plass til høytalerene der. Altså, ingen salg denne gang

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Denne tråden kan legges bort da spørsmålet ikke lenger er rellevant for meg. Selger av Sonus Faber fant ut at han skulle ha seg hus og dermed fikk plass til høytalerene der. Altså, ingen salg denne gang
    Men du skal kjøpe en annen HT?

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For øyeblikket har jeg ingen høytalere som jeg vil gå for. Er så forbaska forvirret. I stuen (der jeg skal bo i ett år) er lyden veldig bra. Lurer og tenker og lurer på om jeg skal gi f... og heller ha de til vi tar **** og pakk hjem igjen. Kanskje jeg heller skulle kjøpe meg en bedre dvd-spiller?

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

der ble jeg sensurert gitt. Første gang jeg har sett. Dere vet jo hva jeg mener med **** og pakk

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde du hadde solgt Electraene?

Hvorfor skriver du ingenting om forsterker og CD-spiller? Crap in crap ut..

Yamaha er ikke akkurat ettertraktet HiFi merke... Hvor ofte ser du Yamaha, Sony, Pioneer ++ testet i Hifi blader? Har entusiaster disse merkene?
    Kanskje det er et hint.

Du snakker om dyre høyttalere og da må elektronikken stå i stil mann!!!

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå tror jeg du "prater" mot bedre vitende "MANN". Som jeg har nevnt tidligere har jeg en Yamaha DSP Z9 (veil 45.000,- hvis det betyr noe for deg). Er ikke den bra nok (for deg og andre her inne) så vet jeg sannelig ikke. Da må dere ha et lite problem:-). Jeg har lest mange tester av denne receiver, og alle som en har vært possitive. Men herregud, jeg kunne jo oppgradere til nyeste og dyreste Denon. Er det bra nok da? Cd-spiller gidder jeg ikke tenke på selv om det selvfølgelig hadde vært en bedre løsning enn en dvd-spiller som musikkformidler. Alt har med økonomi å gjøre. Når det gjelder Electra så trakk kjøper seg i går dessverre. En dvd-spiller som står i "high-end" verdens stil kan jeg også bare glemme.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki, gutten var for rask på labben nå ja, hehe. Visste ikke at de hadde så dyre saker engang..

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Nå tror jeg du "prater" mot bedre vitende "MANN". Som jeg har nevnt tidligere har jeg en Yamaha DSP Z9 (veil 45.000,- hvis det betyr noe for deg). Er ikke den bra nok (for deg og andre her inne) så vet jeg sannelig ikke. Da må dere ha et lite problem:-). Jeg har lest mange tester av denne receiver, og alle som en har vært possitive. Men herregud, jeg kunne jo oppgradere til nyeste og dyreste Denon. Er det bra nok da? Cd-spiller gidder jeg ikke tenke på selv om det selvfølgelig hadde vært en bedre løsning enn en dvd-spiller som musikkformidler. Alt har med økonomi å gjøre. Når det gjelder Electra så trakk kjøper seg i går dessverre. En dvd-spiller som står i "high-end" verdens stil kan jeg også bare glemme.
    Hehe DSP Z9 holder nok ja. Men jeg tror nok du vil merke forbedring på musikkspilling ved bruk av dedikert CD-spiller, men vi må alle prioritere.

Hvis jeg var deg hadde jeg ringt hifihuset og hørt på muligheter for å låne et par 1027 for å lytte, og høre om det er muligheter for innbytte av 936ene dine. Du vil nok få litt mindre bass, men 1000Be-serien er nokså lettdrevne i forhold til klassen og jeg tror de vil spille meget bra på Yamaha-elektronikk. Jeg fikk ihvertfall en meget god deal på innbytte mot 1007Be.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DU må LESE mann.......... LESE!!!!!:-)

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Hehe DSP Z9 holder nok ja. Men jeg tror nok du vil merke forbedring på musikkspilling ved bruk av dedikert CD-spiller, men vi må alle prioritere.

Hvis jeg var deg hadde jeg ringt hifihuset og hørt på muligheter for å låne et par 1027 for å lytte, og høre om det er muligheter for innbytte av 936ene dine. Du vil nok få litt mindre bass, men 1000Be-serien er nokså lettdrevne i forhold til klassen og jeg tror de vil spille meget bra på Yamaha-elektronikk. Jeg fikk ihvertfall en meget god deal på innbytte mot 1007Be.
    Har vært i kontakt med Andrè. Vi har dialogen så jeg får se hvordan det går.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •