Dali Suite vs. Infinity Alpha

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Dali Suite vs. Infinity Alpha

Hei og hopp

Har i dag et anlegg bestående av komplett Infinity Alpha høytalerpakke (50 i front, center som senter og 5 bak), bortsett fra sub'en som er Yamaha 10".
    Høytalerne drives av en H/K AVR 8500.

Det jeg lurer på er om noen har noen erfaringer/meninger om det å oppgradere til komplett Dali Suite-pakke (største modeller) eller om det ikke har så mye for seg.

Eventuelt en annen oppgradering som matcher H/K'en bra.
    Signalkilde er HK DVD 30.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir litt feil for meg i hverfal og bytte fra infinity til dali.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hesiann, kjenner ikke så veldig godt til Infinity'ene dine... men tror de ligger ganske nær Suitene i ytelse. Så tviler vel litt på om det blir en veldig oppgradering jeg, men litt bedre vil jeg nå tro (kanskje siden jeg har suitene selv )
    Det du kan gjør, om du har muligheten til det, er å ta turen innom Hi Fi Klubben å lytte på suite. Og har du sjangs til å få med deg H/K'en din, så må du gjøre det ! (H/K på suite er knall !)

Nå kommer nok andre til å nevne x-antall høytalere de mener er bedre en suite, men liker du designet, klangen og trøkket, kommer du til å bli kjempefornøyd

lykke til iallefall

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Hesiann, kjenner ikke så veldig godt til Infinity'ene dine... men tror de ligger ganske nær Suitene i ytelse. Så tviler vel litt på om det blir en veldig oppgradering jeg, men litt bedre vil jeg nå tro (kanskje siden jeg har suitene selv )
    Det du kan gjør, om du har muligheten til det, er å ta turen innom Hi Fi Klubben å lytte på suite. Og har du sjangs til å få med deg H/K'en din, så må du gjøre det ! (H/K på suite er knall !)

Nå kommer nok andre til å nevne x-antall høytalere de mener er bedre en suite, men liker du designet, klangen og trøkket, kommer du til å bli kjempefornøyd

lykke til iallefall
    Takker for svar

Må nok gå litt i tenkeboksen først å finne ut hvor mye jeg vil/må legge i en oppgradering.

Å ta med HK'n til klubben er litt av et prosjekt: den veier over 25kg, så jeg må nok heller lytte på en Denon i tilsvarende klasse

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, er klar over at det kan være litt av en prosjekt som du sier... :razz:
    er bare det at Dali + H/K funker meget bra ! (på prøvelyttingen bør du iallefall prøve med litt andre merker i tillegg til Denon...)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hvis du vil oppgradere høytalerene dine, kan du jo oppgradere til Beta serin eller enda bedre Kappa

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •