Nye Høytalere-> Forsterker Klipsch RF-35 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Newcomer cv-arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Er det en dedikert cd-spiller du er på jakt etter?
    budsjett?
    Har ikke bestemt meg helt!
    Men blir nok uansett ikke før etter nyttår
    Forsinket julegave til meg selv
    Busjettet kommer vel på maks 2000,- tenker jeg
    Det beste hadde nok vært en dvd-spiller som også spiller musikk godt!
    Men da må man vel kanskje et godt stykke opp i pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Nybegynner her også som har hatt RF82 et par måneder nå. Nå er jeg ikke helt sikker på forskjellene fra RF35, men jeg er ihvertfall kjempefornøyd. Problemet mitt er at jeg foreløbig ikke har en knall forsterker enda til de, men om ikke lenge får jeg V1 og V2 fra Abrahamsen. Noen som har en formening om det vil fungere bra?

Mvh flop|s

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mandagskvelden kom det to hyggelige karer og kjøpt forsterkeren min, en Harman/kardon avr 330. Syntes det var på tide å prøve noe nytt og H/K`n ble uansett litt i minste laget. Så nå er jeg på jakt etter ny forsterker, og i denne omgang er jeg ganske bestemmt på å kjøre stereo. Siden jeg uansett ikke får bruk for Surroundreciever før kjellerstua blir ferdig om et halvt års tid

Nå vil jeg gjerne ha noen gode tips om forsterkere i prisklassen opp til 6000,-
    som passer Klipsch Rf-35 godt. Det jeg først og fremst ser etter er tranistorforsterkere med litt "varm klang" av mangel på et bedre utrykk.
    Hadde vært artig å prøve rør også men føler ikke at økonomien strekker helt til.
    Vet det er mange tråder om dette fra før men har liksom ikke funnet en som har dekket mine behov helt. Men for ikke å skape aalt for mange forsterker til Klispch tråder, fortsetter jeg heller min gamle høyttaler-kjøp tråd.

mvh Jon :-D

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wolfer
    Hei.
    Rotel eller en god rør forsterker

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, idag var jeg i byen på en ganske omfangsrik lytterunde. Turen begynte på hi-fi klubben, som ikke hadde stort å by på for min del. Deretter fortsatte turen til langt mer spennende og ikke minst triveligere Tonart. Der fikk jeg satt inn noen forsterkere i min prisklasse, og fikk bestemme musikk, volum og stort sett det meste selv. Forsterkerne det sto om på Tonart var Marantz PM7001 og Rotel RA-06, mellom de var valget enkelt, rotel var klart best. Etterpå gikk turen rett over gata til Hi-fi centeret, der jeg fikk høre H/K 3480. Som overbeviste stort på Qln Artech 8. Hadde økonomien strukket til idag, hadde jeg nok dratt hjem me RA-06, da den spilte serdeles godt Men siden den ble en smule for dyr, og at jeg også gjerne ville ha med meg noen kabler hjem igjen, falt valget på H/K 3480.
    Denne spilte faktisk utrolig godt når jeg fikk satt den opp her hjemme! Rart at det skal være så stor forskjell på 2 forsterkere fra samme merke. Jeg fikk også med meg et par Synergistic research signalkabler hjem fra Tonart. Og etter å ha spilt en par timer her hjemme nå, synes jeg det meste begynner å falle på plass Nestemann ut blir nok dvd-spilleren!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •