Høyttaler par til 30.000,- (+/-) Tips? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 103 av 103
    Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du ikke kjøper værstingdeler til delefilteret så klarer du kanskje å bygge disse for 30k
    Ekta GrandeScanSpeak 18W/

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Usher AC 20 fra Öland ? ca 30 000 kr.
    Jm Lab Electra 946, jeg liker disse meget godt i mellomstort rom.
    Ca. 20 kvm 2,20 m under taket.
    Jm lab Mezzo er jo skikkelig kult, sammen med 2 sub utopia blir det
    skikkelig bra. Sikkert en hel drøss med andre sub'er de kan brukes med.

Kef reference 4 er jo heller ikke noen dårlig løsning, til 15 000 så har du jo 15 000 du kan bruke på kabler hahahahahahahahahahahahhahahahahahaahahaahahaahahh a

Men med 15000 spart så kan du f.eks. kjøpe en platespiller med riaa trinn eller et par brukte sub'er eller noe annet artig

Har sett Revel Ultima Studio til ~ 30 000 i tyskland.

B&W 800 (de store tårnene fra 90 tallet ? ) til ca 40 000 er jo en festelig løsning hvis du ikke skal matche møbler med hifi og liker å ha forsterkere på et lite hifi alter etc.

Meridian DSP 6000 ... hvis du selger unna forsterker og dac har du meget sannsynlig nok penger til å skaffe deg et par dsp 6000.
    Mer høyttaler enn det er det VELDIG vanskelig å finne. Jeg hadde et sett i 10 år. Solgte de i høst fordi jeg trengte pengene mer enn anlegget.
    Teite teite regninger. SÅ langt er det det beste jeg har hørt. Med unntak av en platespiller, rør, rør, giganthøyttaler kombinasjon til alt for mye penger.
    Det anlegget var kanon på jazz... men ikke all verden på "normal musikk". Meridian derimot var knall på alt. og for et trøkk, 4 x 8 tommere per høyttaler, direkte drevet
    av forsterkere uten delefilter i mellom...

Men jeg må si at JM lab Electra 946 med Chapter integrert forsterker også er veldig bra i det rommet jeg har satt de opp.
    To stk 10 tommere pr høyttaler hjelper på dynamikken. Med to sub'er blir det nok helt kanon, har ikke prøvd det, men det er verdt et forsøk.
    Med en stor forsterker blir det enda bedre.

1037 Be er jeg litt skeptisk til pga litt få og små elementer, men jeg har IKKE hørt de så jeg bør vel strengt tatt klapp igjen.

Hva med å doble budsjettet og ta inn en Utopia fra USA Det er jo TØØØØFTT også ser det helt pillefjernt ut i tillegg.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at ingen har nevnt Psb synchrony one enda..

Testen i hjemmekino sier vel sitt...

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •