Høgtalarar til PS3/Bluray (No: Stativ til Z-5500)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høgtalarar til PS3/Bluray (No: Stativ til Z-5500)

Hei igjen,

no er LCD-TVen min, ein Sony Bravia KDL-40V2000, på plass, PS3 er bestilt, og det gjekk opp for meg at det kanskje kunne vere greit med nokre skikkelege høgtalarar for å komplettere underhaldningssenteret mitt. Det einaste problemet er at eg ikkje kan noko om høgtalarar i det heile. I den samanhengen lurte eg på om nokon her kunne opplyse meg litt:
    1. Eg tenker på å kjøpe eit surround-anlegg, truleg 5+1. Korleis er det med plassering av sånne? Plassmessig vil det vere mest naturleg for meg å sette ein høgtalar i kvart hjørne av stova, men dette blir ikkje vidare symmetrisk i høve til korleis eg sit (eg vil komme vesentleg nærmar venstre høgtalarpar enn høgre). Er dette greit? Er det noko ein fikser med innstillingar (stiller lyden på dei som er lengst unna høgare, eller noko slikt)?

2. Det neste eg lurar på er tilkopling. Korleis koplar ein normalt til slike høgtalarar? Eg reknar med at eg vil ha både kjelder som er i stereo (t.d. TVen sjølv), og i full surround (PS3). Kva er den normale måten å løyse dette på?

3. Sist, men ikkje minst, nokon anbefalingar på høgtalarar? Rommet dei skal stå i er sånn ca. 4,5 x 4,5 meter. Høg lyd er ikkje noko stort poeng for meg, då eg ikkje ønsker å plage naboane alt for mykje, fin/klar lyd er det viktigaste. Eg har sett litt på Proson Tower 25, og på Pioneer S-V410. Begge vil truleg passe i stova mi. Det siste ser heilt rått ut i mine auge, men eg er ikkje sikker på om det er verdt den mykje høgare prisen. Nokon innspel? Andre forslag?

Sett pris på alle svar.

Kay

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke helt prisklasse du ser på, men du trenger også en forsterker av noe slag.

Systemet blir satt opp slik:

PS3 -> Surround forsterker -> Høyttalere
    PS3 -> (surround forsterker) -> skjerm

Prisklasse hjelper betraktelig hvis man skal hjelpe til!

Her kan du lese litt om hvordan sette opp høyttalere. Det kan være vanskelig å rette på store svakheter ved plasseringen av ht ved hjelp av EQ.

Mvh

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

flere av den typen.

om man skal gå for en høytaler av den størrelsen og pris kan jeg trygt anbefale Dynavoice F6 :http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315428
    gir nok mer for pengene enn QLN gjør, hørt dem også, låter forholdsvis likt (ca samme høytaler størrelse og komponent størrelse) og QLN har ikke noe spessielt ved seg som skulle tillsi dobbel pris.

PS3
    om man har skaffet seg en sån dyr spiller ville man kanskje i utgangspunktet ha noe mer morrohøytaler å spille på også?
    vet ikke hva prisklassen din er men kanskje en Dynavoice M-65 (selges på Komplett.no for 2500) eller en PSB høytaler som de selger på seteriofil.no.
    mange å velge mellom, men det er jo noen artige høytalere uten å koste noe serlig. på en annen side er sikkert ps3 med surround en killer kombo, og då måtte dette være morro http://www.surround.no/product/6280/...dos_farve.html
    kanskje med http://www.surround.no/product/6965/...tan_farve.html som forsterker, totalt 8300,- mye morro for pengene hvertfall.
    kunne ha tenkt meg det selv hadde jeg ikke valgt et sterio alternativ.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

billigere ?

om du ville ha et litt rimligere oppsett kan du gå for http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316855 center og to sett Dynavoice F6 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315428 som surround.
    eller ett sett med dem og et par mindre satelitter som: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316854
    gjør du det blir prisen på disse 2400,- med to sett gulvstående eller 1900,- med de små bakhøytalerene.
    ikke noe jeg har hørt til prisen som kan konkurere med Dynavoice f6.!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for alle svar so langt, eg forstår at det som har mangla i likninga mi var receiver/forsterker. Nokon vidare spørsmål:
    1. Er receiver og forsterker det samme?
    2. Eg ser at receiverar kjem med bilete-inngong. Eg anntek at dette har noko med synkronisering å gjere? Er det naudsynt? PS3 kjem med HDMI, og det er òg den beste inngongen på TVen min. Må eg då ha ein receiver med HDMI, eller kan eg berre køyre videosignalet rett inn på TVen?

Når det gjeld prisklasse, har eg ikkje eigentleg heilt bestemt meg, men eg hadde ikkje tenkt å bruke alt for mykje. Det er ikkje noko poeng å ha mykje "guffe", sidan eg bur i blokk og har naboar å tenke på. Eigentleg er alt mellom 1000 og 10 000 interessant (for heile skiten, 5+1 høgtalarar og receiver/forsterker).

Den M-65-pakken ser bra ut, pris- og ytelsesmessig. Fargen blir dessverre fullstendig feil i stova mi, og eg er ikkje noko særleg hypp på å måtte skru bakhøgtalarane opp på veggen...men det går kanskje an å finne det i ein annan farge, og kanskje noko å sette bakhøgtalarane på? Får leite litt.

Kay

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

farge.

Når det gjelder fargen på høytalerene m-65 så er de mest vanlig i svart http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316853
    og da kan du gå for en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319870&cks=ACC
    som center og:http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319869 med :http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302968&cks=ACC for å slippe vegg oppheng.

eneste var at de hadde ikke ferdig pakke i svart.

når det gjelder forskjelden på receiver og forsterker så er ikke jeg den rette å spørre, men jeg mener du må ha en Surround Receiver (altså en med 5.1, 6.1 eller 7.1 kanaler) Pioneer og Yamaha er faktisk ledende merker der.
    noen som kan gi en god forklaring på basice forskjelder kanskje?

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.logitech.com/index.cfm/pr...CONTENTID=9486 Enkelt og greit! Denne pakka selges på komplett.no, men man får den mye billigere. Har sett den nede i 2300 kr i en eller annen nettbutikk. Det er bare å google litt rundt.

Til ditt bruk tror jeg dette settet passer helt ypperlig. THX godkjent.

Edit: Den prisen var eks frakt...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det et bra hjemmekino anlegg til en billig penge. Det er klar for tråløst bruk. http://www.samsung.com/no/products/h...e/ht_xq100.asp

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe riktig det:

når det gjelder lyd til sliketing som spill så tror jeg nok Christianrr har rett.
    et Logitech anlegg er et godt sted å starte.

Jeg har faktisk Logitech Z-5500 selv jeg og du verden, du skal lete lenge etter et billigere og morsommere annlegg, men om du skal høre på musikk med det vil jeg utelukke dette.
    Til spilling og action film derimot er det kjempe tøft! har det selv koblet opp på pc her jeg sitter og er stor fornøyd.
    på det anlegget trenger du ikke verken reciver eller forsterker ettersom dette er bygd inn i systemet. Du må vel og merke henge høytalerene på veggen dersom du ikke kjøper fire stativer eller har noen hyller å sette dem på.

subben er forrøvrig ganske ekstrem i det anlegget øker morrofaktoren vesentlig det

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, liker godt det Logitech-anlegget, trur kanskje det er eit greit nok anlegg for min bruk i første omgang. Trur ikkje stativ blir tingen for so små høgtalarar, men dei ser greie nok ut til at eg kan henge dei opp på veggen utan skam.

Det eg lurar litt på, er Z-5500 versus Z-5450. Eg ser sistnemnde har trådlause bakhøgtalarar...noko som kunne vore greit. I tillegg likte eg litt betre utsjånaden. Men det viktigaste er sjølvsagt lyden. Nokon som har nokre tankar om desse to?

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm...nokon tankar om denne Marantz-pakka?

Kay

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tråløst

er vel kanskje vell så greit med tråløst kanskje men du må huske på at da går bakhøytalerene på batteri eller så må de ha en strøm kabel hver seg så det er ikke sikkert det er helt tråløst eller bekymringsløst for det.
    dessuten er det likk mer power i Z-5500. ikke det at det er sikkert det har så mye å si for ditt bruk.

det andre alternativet du nevnte med full pakke, dvd forsterker og høytalere er nokk en del mer krevende å sette opp samt at du må ha en del kabler! selvom du gjør det billig blir det fort vekk mellom 500 og 1000,- bare det.

og ettersom du får PS3 og ikke trenger DVD eller CD spiller så syns jeg du betaler for mye du ikke vil bruke. 9000,- da kan du få bedre system enn det der.

jeg fåreslår at du prøver deg frem med et logitech system i førsteomgang og sparer de 6000,- kronene foreløpig.
    garanterer deg mye morro med det, har hatt forige generasjon av Z-5500.
    z-680 tror jeg det het og oppgraderte med 5500 for ett og et halvt år siden ikke før for en drøy måned siden kjøpte jeg meg et dedikert sterio anlegg og syns fortsatt Logitech er godt som surround.

her er det jeg fant om systemene, står ikke noe om det er batterier eller strømkabel som gir strøm til bakhøytalerene. tror det er kabel.
    http://www.dinside.no/php/art.php?id=285492
    og om Z-5500: http://www.hardware.no/tester/lyd/to...logitech/17098

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for all hjelp. Då trur eg eg satsar på Z-5500.

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stativ

Då har eg bestilt Z-5500. Berre eit spørsmål til: Kva trur de om desse stativa? Vil dei passe?

Kay

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

desverre

vil ikke disse stativene passe, så akkurat bakpå høytaleren og det går ikke. men skal finne noen som gjør det iløpet av kvelden, har ikke tidn nå

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, det ville vore kjempefint...eg har surfa litt rundt, ser ut som om det ikkje er heilt rettfram å ordne stativ til desse høgttalarane. Litt rart, eigentleg, sidan det ser ut til å vere eit populært sett. Novel, eg kan alltids skru dei opp på veggen, sjølv om stativ hadde vore betre (lettare å plassere riktig, slepp å lage hol i veggane).

Eg får leite litt meir når eg kjem heim frå jobb.

Kay

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

desverre

jeg klarer ikke å finne noen stativer som jeg kan vere sikker på at passer til z-5500 desverre.
    kunne tenkt meg et sett selv egentlig si fra om noen finner noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for at du prøvde. Eg skal seie ifrå om eg finn noko...men er redd det kan bli litt DIY for å få det til. Det går vel an å kjøpe eit standard stativ og lage noko festestyr til det.

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fann eit par som skal passe. Dei ser greie ut, prisen er grei, MEN...dei blir solgte frå Canada. :-/

Lurar på å sende ein epost og forhøyre meg om moglegheitene for å få sendt dei over atlanteren. Det ser ut som det anten blir det, eller å kjøpe noko som i utgangspunktet ikkje passar og lage til ei festeanordning i tre eller stål.

Kay

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •