Kjøpe JMLab Electra 926/936 brukt - hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe JMLab Electra 926/936 brukt - hjelp!

Har nå i kjempelang tid vurdert å skaffe meg et par av en av de nevnte høytalerne samt en senter i samme serie (helst cc900).

Det jeg lurer på er hva man bør se etter, typiske feil/skader og lignende. Er det også forskjellige oppgraderinger på disse? (synes å huske å ha lest om noe slikt).

Hvor gamle kan de være? Har aldri kjøpt brukte høytalere før så vet ikke hva faren kan være. Hva med 3 år gamle kontra 1 år for eksempel?

Og til slutt, hvor mye mer krefter trenger man for å spille godt på 936 i forhold til 926? Samt hvor stor forskjell er det mellom disse to?

Siden jeg er deltidsarbeide student og vil ha en merkbar oppgradering til hva jeg nå har så ser jeg på bruktkjøp som det eneste reelle alternativet. Jeg har set for meg å bruke maksimalt 20 000 for senter og fronthøytalere sett utifra hva jeg har oppspart og hva økonomien tåler.

Setter pris på alt av tilbakespill.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta en telefon til Andre på Hifihuset i Bærum og han vil gi deg et bedre tilbud på helt nye Electra enn hva bruktprisen er i dag.
    Tipper du kan få et tilbud på Electra 926 og CC900 for 20k.
    Skulle du trenge enda mer bass ville jeg investert i en SVS sub eller lignende etter vært.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eneste som er med bærumssjappa er at de kun tar imot telefon henvendelser, og jeg er elendig til å prute på tlf

SVS sub har jeg fra før av så ikke noe problem der.