Klipsch Reference - hva synes folket - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ole18
    Prøv med en Klasse A forsterker fra Pass Labs hvis du har penger, det er noe av det råeste du kan sette på Klipsch, enten det eller rør. Klipsch er noe av det beste jeg har hørt når det gjelder dynamikk. Helt til jeg hørte toppmodellene til Avantgarde
    Har sjekket litt på Pass Labs, dette ser ut til å være meget bra saker men budsjettmessig i overkant denne høsten :P

A propos klasse A, hva med Xtz 100, kunne den passe til Reference klangmessig? Eller hva med Cayin 252B (ikke kl.A men likevel) som har fått mye skryt.

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Er overhode ikke noe fan av Klipcsh, men så er det ikke meg som skal høre på dem heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gøffo
    Er overhode ikke noe fan av Klipcsh, men så er det ikke meg som skal høre på dem heller.
    Da er det jo på sin plass å høre din begrunnelse, og få anbefaling på andre merker

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trubadurix
    Har sjekket litt på Pass Labs, dette ser ut til å være meget bra saker men budsjettmessig i overkant denne høsten :P
    Hva med denne da: http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb...338516;start=0

Frode

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PASSDIY.com
    mekker nok sammen en ZEN 9 for 4-5k. cayin kan bare gå å legge seg. tror ikke 252 passer til klipsch heller, den skriker vistnok. og hva skal du med all den watten?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    PASSDIY.com
    mekker nok sammen en ZEN 9 for 4-5k. cayin kan bare gå å legge seg. tror ikke 252 passer til klipsch heller, den skriker vistnok. og hva skal du med all den watten?
    Etter tonen på innlegget ditt å dømme har jeg visst tråkka skikkelig i salaten her. Men setter pris på korrigerende erfaringer og konstruktive forslag som du jo også kommer med.
    @ fhl: takk for linken til brukt Aleph, dette er ikke så uoverkommelig likevel

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva mener du.
    kjenner en som har bygd Zen. veldig smart, like enkel som genial forsterker. høyklasse greier du trolig kan gange prisen med flere x for å finne ferdigvare av samme kvalitet når jeg ser på hvordan f.eks cayin måtte ha hjelp fra norge vistnok til å lage ny forsterker har jeg mine tvil om kunnskapsnivået der nede...
    nelson pass er derimot verdenskjent i industrien, og vet nok hva han driver med.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trubadurix

A propos klasse A, hva med Xtz 100, kunne den passe til Reference klangmessig? Eller hva med Cayin 252B (ikke kl.A men likevel) som har fått mye skryt.

Har desverre ikke noen erfaring med Cayin på Klipsh eller med Cayin generelt så der kan jeg desverre ikke svare deg.
    Noen andre må nok utfylle det der litt bedre...

Aleph'en så flott ut, hadde jeg vært hjemme så skulle jeg sanderlig vurdert å teste den selv. Er ikke så vanskelig å få solgt igjen heller dersom det skulle slå feil

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •