club-patos - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42

Tråd: club-patos

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg ønsker ikke å dømme noen - en sak har alltid to sider.
    Men at det har skjedd noe her som ikke er som avtalt, det er det vel ikke tvil om.

Frode er en kontroversiell forretningsmann. Spør Søgne kommune og beboerne i Ny-Hellesund

Men hyggelig, det er han

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Jeg ønsker ikke å dømme noen - en sak har alltid to sider.
    Men at det har skjedd noe her som ikke er som avtalt, det er det vel ikke tvil om.

Frode er en kontroversiell forretningsmann. Spør Søgne kommune og beboerne i Ny-Hellesund

Men hyggelig, det er han
    kua er og grei nok men du kan jo ikke ta den inn i stua for det. vi bør heller ikke glemme at det ar Frode som begyntemed den offentlige debatten når han kom med usannheter angående konkursen og eierforholdet. frode har aldri hatt eierandeler i patos. det er sandt at en sakk alltid har minst to sider. men glem ikke hvem det var som startet denne saken. og glem heller ikke hvem det er som er under den offentlig lupen nå. at ett firma går konkurs er så sin sak. men dersom det konsekvent drives kjeltringsafærer er det en annen sak. å det har Roar aldri vært anklaget for. glem heller ikke hvem det er som har importert hundrevis av piratkopierte høytalere og det kan bevises......
    jeg gleder meg til Roar Moen kommer tilbake med kvalitetshøytalere, for de kommer, det er bare snakk om tid. velkommen skal de værei min stue.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •