Euphonia AS2 vil leke med SVS PB12-Plus/2 når jeg flytter...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Euphonia AS2 vil leke med SVS PB12-Plus/2 når jeg flytter...

Har planer om å flytte om noen år og kjøpe et hus med et stort hjemmekinorom. Fantaserer om å sette Euphonia AS2 i front og SVS PB12-Plus/2 bak lytteposisjon. AS2 er oppgitt til å gå ned til 25 Hz, men enkelte filmer går jo enda lenger ned i kjelleren. Hva med å nappe inn PB12-Plus/2
    i dette oppsettet (se signatur) for få med hele moroa? En annen tanke bak er å få et trykk ut av denne verden. Blir dette "overkill" og vil de matche hverandre bra sitter jeg og lurer på. Må vel sikkert søke avansert kalibreringshjelp skal denne idéen gjennomføres. To slike valper kan vel sikkert fort spise opp resten av høytaleroppsettet.

Må vel legge opp 2x16 ampere kurser i dette rommet også...

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra du tenker framover da Hvor bra det spiller, og om det i hele tatt spiller på lag avhenger av rom, hvor god du er til å kalibrere osv osv. Det er sikkert ikke umulig.

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det blir mer riktig med to AS2? Men en brukt AS2 koster mer enn en ny PB12-Plus/2. Alikevel forventer jeg kanskje mer "morro-faktor" med SVS. Noen som har en formening om dette?

Intermediate Ratata sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Kanskje det blir mer riktig med to AS2? Men en brukt AS2 koster mer enn en ny PB12-Plus/2. Alikevel forventer jeg kanskje mer "morro-faktor" med SVS. Noen som har en formening om dette?
    Har selv Plus/2 men aner ikke hvordan denne ville fungert ned AS2. Men LSOUND har jo 45 dagers returrett, sett av en langhelg og inviter noen kalibreringskyndige på noen kalde halve så får du jo testet ut i praksis om disse fungerer sammen. Hvis ikke så har du returrett, uansett så vil du aldri "brenne inne" med en Plus/2 mht. bruktmarkedet.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    ..........Fantaserer om å sette Euphonia AS2 i front ...
    Så vidt jeg husker så fikk flere av oss en demo med denne Dali'n på Klubben i fjor høst.
    Du bør også sette av tid til en demo av de 2 SUB'ene du er interessert i, så får du et sammenligningsgrunnlag.

Edit: Nei, det var nok denne som ble kjørt i demo: DALI Helicon S600 Subwoofer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •