Klipsch Rf-83 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 127

Tråd: Klipsch Rf-83

Newcomer joiki sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bilder takk :-)

Newcomer Emilste sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte rf-63 selv på ohc, spilte veldig bra imo.
    Bestiller RF-82 asap selv

Newcomer Sevald sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Bak i bilen? Klarte du virkelig gå å legge deg med splitter nye høyttalere bak i bilen? Og i tillegg tydeligvis fri i dag? Det er for meg helt uforståelig....
    He he. Reiste direkte etter kveldskift fra haugesund til Bergen i går. Er på flyttefot Bla bla.... Etter å ha brukt en hel dag på lytting er jeg stor fornøyd. RF- 83 spiller EKSTREMT HØYT. Veldig åpent og flott. Kanskje litt kvasse i toppen. Men mye bedre en rf-82 synes jeg. Jeg blei heilt satt ut. Måten rommet blei fylt med lyd var heilt sykt. Har vel aldri testet noe lignende. Kommer tilbake med mere

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    til over dobble prisen burde de jammen spille bedre ja

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter på mere tilbake meldinger her. Sitter å sterkt vurderer å bestille de selv, men kunne tenkt meg litt bilder. Spesielt med noe jeg kan sammenligne med i bakgrunnen, f.eks en person. Er redd de rett å slett er for store for meg.

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Venter på mere tilbake meldinger her. Sitter å sterkt vurderer å bestille de selv, men kunne tenkt meg litt bilder. Spesielt med noe jeg kan sammenligne med i bakgrunnen, f.eks en person. Er redd de rett å slett er for store for meg.
    Her er en sammenligning med RF3, hvis det hjelper: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Ove

Frode

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant et bilde av RF-7 sammen med RF-83 også. **** for ett beist. Er mest skremt over hvor dype de er :-) Men, skal nok få lurt det til. Gi det ett par dager til med tenking, så blir det nok til at jeg bestiller.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er flere bilder av RF-82, RF-63 og RF-83 i kinotråden min!

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Løp og kjøp. :-D :-D :-D Du blir garantert fornøyd. Litt store ja. Men ka gjør nå det? Hadde dei vært f.eks 30 % mindre så hadde dei ikke tatt noe mindre plass. Jeg er veldig fornøyd. Spille bare bedre og bedre. Fikk meg RC-64 idag. Toppers. Skal sørge for bedre bilder. Kan sende bilder på mms hvis du sender mob nr på mail.. Bor du i Bergens område er en liten test mulig.. Nytt møbel er bestilt. Vanskelig å finne til en så stor senter... Og neste på listen er tv. Plasma.....

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Klipsch RF-83 bestilt, å en Rotel RB-1090. Levering tirsdag, eller onsdag. Gleder meg som en liten unge på julaften

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :twisted:
    Da er Klipsch RF-83 bestilt, å en Rotel RB-1090. Levering tirsdag, eller onsdag. Gleder meg som en liten unge på julaften
    Høres bra ut! Kom gjerne med tilbakemeldinger snart

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulere med et godt valg. Spennende å høre kossen dei låter med Rotel RB-1090. Har i dag RMB1075 men RB-1090 står øverst på ønskelisten. Men tomt i pengepungen etter å ha handlet Panasonic TH-42PV600E plasmaTV i går.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

da var de i hus :)

Ja, da var høytalerene i hus. De var sinnsykt store, men i Cherry utførsel, så ser jeg på de som ett møbel. Falt med en gang for lyden (kjøpte uhørt, men har hatt endel Klipsch fra før) Stort skritt opp fra RF-35, det er ihvertfall helt sikkert. Toppen er litt hard enda, men ikke mye. Vil nok forsvinne iløpet av en uke eller to. Har ikke vært i bruk mer enn 3 timer enda. Måtte jo selvsagt teste hva de var gode for også. Er glad i høy musikk av å til. Bare en ting å si. Fy pokker for ett volum man kunne høre musikk på krystal rent med disse høytalerene. Alldir vært med på før. Er jo Cerwin volum, men med high end lydkvalitet. Har lekt meg litt med forskjellig musikk. Alt fra Rammstein til Rob Thomas. Har hatt noen kamerater også innom, å de er like imponert som meg over volumet man kan høre musikk på her med krystall klar lyd. Blir bare sittende igjen med ett stort smil når man gnur på. Forsterkeren har nok mye av skylden i dette. Mater de godt med strøm (Rotel RB-1090)

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gromt! . Har selv veldig lyst til å teste RF-83. Men vi får se ann litt.. mye som skal inn føre den tia tror jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har sammenlignet RF63 mot RF83 ??
    Er det hovedsaklig i bassen forskjellen ligger? Har RF3mkII og det hadde vert mest økonomisk og handlet RF82 men er redd for at oppgraderingen ikke blir stor nok i forhold tii mine eksisterende høytalere..

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekt å høre at du er fornøyd. Mine spille bare bedre og bedre. Rock n roll låter kanon. Nå kan jeg sitte i timesvis og nyte musikken. Rotel RB-1090 skal kjøpes en vakker dag:-D Hvilke kabler bruker du? Jeg har kjørt på MIT 4 biwire. Men har nå bestilt nye Nordost Red Dawn Rev IIBi-wire på eBay. Håper på suksess

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjører MonsterCable's nå på høytalerene. Husker ikke navnet, da jeg sitter på jobb. Er noen tykke beist. Kjører Better Cables Blue Truth Analog mellom forforsterker å effektforsterker, å det samme gjelder DVD spiller å forforsterker. Her er link til den kabelen.

http://www.lsound.no/nor/index.php?s...up=422&id=2598

Kommer til å bytte til Better Cables høytalerkabler også etterhvert. Må bare roe ned handlingen litt noen mnd'er

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da var høytalerene i hus. De var sinnsykt store, men i Cherry utførsel, så ser jeg på de som ett møbel. Falt med en gang for lyden (kjøpte uhørt, men har hatt endel Klipsch fra før) Stort skritt opp fra RF-35, det er ihvertfall helt sikkert. Toppen er litt hard enda, men ikke mye. Vil nok forsvinne iløpet av en uke eller to. Har ikke vært i bruk mer enn 3 timer enda. Måtte jo selvsagt teste hva de var gode for også. Er glad i høy musikk av å til. Bare en ting å si. Fy pokker for ett volum man kunne høre musikk på krystal rent med disse høytalerene. Alldir vært med på før. Er jo Cerwin volum, men med high end lydkvalitet. Har lekt meg litt med forskjellig musikk. Alt fra Rammstein til Rob Thomas. Har hatt noen kamerater også innom, å de er like imponert som meg over volumet man kan høre musikk på her med krystall klar lyd. Blir bare sittende igjen med ett stort smil når man gnur på. Forsterkeren har nok mye av skylden i dette. Mater de godt med strøm (Rotel RB-1090)
    Hvilken cd-spiller bruker du i oppsettet? Lurer også på om du vurderte å bruke rørforsterker, mange mener visst at rør også låter bra på Reference-serien.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderte rør også ja. Folk skryter veldig av det. Sikkert like bra som RB-1090 på normale nivåer, men har ingen tro på at en 50w rør forsterker følger min 380w på skikkelige volumer. Jeg kjører en Yamaha DVD spiller som CD spiller. Husker ikke navnet i farten, men kostet ca 8 tusen når jeg kjøpte den for ett par tre mnd siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderte rør også ja. Folk skryter veldig av det. Sikkert like bra som RB-1090 på normale nivåer, men har ingen tro på at en 50w rør forsterker følger min 380w på skikkelige volumer. Jeg kjører en Yamaha DVD spiller som CD spiller. Husker ikke navnet i farten, men kostet ca 8 tusen når jeg kjøpte den for ett par tre mnd siden.
    Takk for tilbakemelding. Vurderer seriøst RF-82 for tiden, men har fått inntrykk av at Reference-serien lett avslører hva slags strøm man gir dem. Så da blir det nok noen lytterunder på meg først

Side 2 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •