XTZ 99 W12 i Lyd&Bilde

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 99 W12 i Lyd&Bilde

For de som bryr seg om det

Leste akurat en test av XTZ'n i denne månedens Lyd & Bilde, og den fikk jo svært så mye skryt!

Jeg må inrømme dette var ganske morsom lesning da artikkelforfatteren tilsynelatende sitter igjen med akurat samme intrykk som jeg hadde etter noen ukers testing... Godt å se det er noen der ute som deler min smak

For å summere kort, så mener de det er den beste subwooferen på markedet til den prisen (pb10 er vel ca 1500 kr dyrere inkl frakt). I klassen er SVS PB10 den selvsagte referanse, og den blir derfor sammenlignet mot denne. Kort fortalt mener forfatteren XTZ'n er hakket bedre til musikk, selv om den ikke varter opp med samme SPL, eller dybde...

Her må jeg bare få si meg enig. Tiger mente den var vansklig å integrere, og der er jeg enig. Men legger man mye arbeid i kalibrering syns jeg subbens spillestil med nydelig timing og presisjon gjør den til en meget god "musiker"...

Er man på sparebluss og prioriterer musikk høyt, tør jeg påstå dette er veien å gå...

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flott sub for lite penger ja, bestillte denne til en kompis etter å ha lest testen i dvd&hjemmekino, ble mektig imponert over størrelse, kvalitet, finish og ikke minst lyden!

må bare pirke litt på prisene dine. XTZ'n får du for 3160,- inkl frakt hvis du bor sør i landet fra fyndborsen.se (og hvis du klarer deg uten pianolakk finishen)

SVS får du for 5495,- inkl frakt (hvis du fortsatt bor sør i landet)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter akkurat og tenker på hva som vil gi meg mest glede for pengene, en xtzw12 eller et par bakhøytalere

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Sitter akkurat og tenker på hva som vil gi meg mest glede for pengene, en xtzw12 eller et par bakhøytalere
    Bakhøyttalere kan kjøpes brukt for noen hundrelapper. Så kan en heller kjøpe bedre kvalitet senere.
    Sub er et must for å få den rette kinofølelsen.

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med RS, subben gjir uten tvil mest glede fro pengene. Subben tar deg litt mere inn i filmen. Og den xtz'n er en super subb til prisen, har hørt litt på den hos en kompis av meg. Den ser flott ut, og spiller meget bra.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, har på følelsen av at det er den som vil gi meg mest morro

Hadde egentlig bestemt meg for et par sbs01, men som så ofte før så skifter jeg mening rett før jeg skal handle (Skjedd hver gang )

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, da har jeg vel bestemt meg for å bestille en xtz w12 fra surround.no på fredag Fant vel ut at den vil gi mye mer morro enn bakhøytalere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •