Forskjeller på SVS subwoofere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forskjeller på SVS subwoofere

Hei!!

Jeg må bare få konstatert en gang for alle i forhold til PLUS og ULTRA subwooferne..

Hvorfor selger ikke Lsound Ultra wooferne?

Er det 900W forsterker i Plus og 1000 i Ultra, Er det store forskjeller på elementa i Plus og Ultra? Ellers andre forskjeller? Pris på Ultra vs Plus?

Så på noen frekvensdiagram fra ultra i box og ultra i sylinder.

Er det så stor forskjell når de ruller av? Sylinderen rullet av på 14-15 hz med fortsatt KRAFIG lyd. Mens boxen rullet av på rundt 20 hz og falt fortere enn sylinderen. Er det konstruksjonen som gjør dette? Er forskjellene like på Plus subwooferne? Sylindrene spiller dypere men ikke like høyt?

Står mål og slikt på subwooferne hos lsound, men er ikke sikker på hva som er hva.

Kan noen med en plus\2 fortelle meg hvor mye plass den tar i høyden (opp og ned), i lengden (fra venstre til høyre side) og i dybden\bakover (fremme til bak). Er så mange som klager på at den er DIIIGER, men når jeg ser den på bilde hos for eksempel DAG, så ser den jo helt alminnelig ut.. Mulig jeg tar helt feil og at bildet lurer meg

Hadde vært fint og fått noen innspill av erfarne svs brukere her

Mvh Kjell-Ronny!

Newcomer Håvard90 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plus 900w bash
    Ultra 1000w bash .. hvertfall på plus/ultra/2 (om det er kontinuerlig eller minimum vet jeg ikke)

Men ser forskjellen på elementene da..

Intermediate Ratata sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Little
    Hei!!

Jeg må bare få konstatert en gang for alle i forhold til PLUS og ULTRA subwooferne..

Hvorfor selger ikke Lsound Ultra wooferne?

Er det 900W forsterker i Plus og 1000 i Ultra, Er det store forskjeller på elementa i Plus og Ultra? Ellers andre forskjeller? Pris på Ultra vs Plus?

Så på noen frekvensdiagram fra ultra i box og ultra i sylinder.

Er det så stor forskjell når de ruller av? Sylinderen rullet av på 14-15 hz med fortsatt KRAFIG lyd. Mens boxen rullet av på rundt 20 hz og falt fortere enn sylinderen. Er det konstruksjonen som gjør dette? Er forskjellene like på Plus subwooferne? Sylindrene spiller dypere men ikke like høyt?

Står mål og slikt på subwooferne hos lsound, men er ikke sikker på hva som er hva.

Kan noen med en plus\2 fortelle meg hvor mye plass den tar i høyden (opp og ned), i lengden (fra venstre til høyre side) og i dybden\bakover (fremme til bak). Er så mange som klager på at den er DIIIGER, men når jeg ser den på bilde hos for eksempel DAG, så ser den jo helt alminnelig ut.. Mulig jeg tar helt feil og at bildet lurer meg

Hadde vært fint og fått noen innspill av erfarne svs brukere her

Mvh Kjell-Ronny!
    Ultra selges ikke i Norge. Jeg vet det hadde noe med E-godkjenning å gjøre, i tillegg er ikke forskjellen mellom Plus-2 og Ultra så forferdelig stor. Noe bedre ytelse og noen enorme elementer i Ultra er forskjellen. Ultra skal etter det jeg har hørt være en anelse mer musikalsk. I fysisk størrelse er kabinettet like stort.

Plus/2 måler (BxHxD): 48x67x71 centimeter, vekt 64kg. Tenk størrelse liten fryseboks, den gjør seg som ett endebord/hjørnebord!

Høyttaleren til venstre måler 109 cm...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke sende en mail til lsound med spørsmålene dine?

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Hvorfor ikke sende en mail til lsound med spørsmålene dine?
    Folk er vel vant med at kundeservicen til de fleste nettbutikker er fravärende.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arnis
    Folk er vel vant med at kundeservicen til de fleste nettbutikker er fravärende.
    I motsetning til www.lsound.no som svarer 24/7 - i følge entusiaster på dette forumet.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    I motsetning til www.lsound.no som svarer 24/7 - i følge entusiaster på dette forumet.
    Ja det var poenget mitt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •