Hvordan finne embalasje til høytalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan finne embalasje til høytalere?

Jeg har et par b&w dm 603 S2 høytalere som jeg skal sende.. Problemet er at jeg ikke har embalasje.. Har ringt til hifiklubben, men de har ikke embalasje nå foreløpig som kan være tilstrekkelig. Har også tingt posten, men de hadde ikke annet enn små norgespakke embalasjer. Noen forslag eller tips til hvordan jeg kan få tak i slikt?

Setter pris på svar

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stikk innom en sykkelbutikk/sportsbutikk og spør om du kan få en sykkelkartong. (Sånne som syklene kommer flatpakket i). Disse er alt for store, men du kan sikkert skjere dem til så de passer.
    Jeg har iallefall gjort det med noen forsterkere jeg har sendt avgårde.

Om du bor i Oslo, kan du ringe til Sykkeldelisk på tlf: 22955970. De selger noen Cannondale-sykler som kommer i større esker enn normalt og burde passe talerne dine bra.

Hva med en tlf til Ikea/Møbelvarehus/Elkjøp eller lignende?

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    surr de godt inn med bobleplast og papp utpå der så holder det i massevis. store pakker som det der får ganske fin behandling av posten ettersom de ofte ikke blir lempa på samlebåndet slik som alle andre.

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får tak i isopor-hjørner som du kan kutte til i enhvær hvitevareforretning. Bruker du isopor hjørner og "spacers" så slipper du (hvis det er gjordt skikkelig) å få flatt oppheng\støvhetter etter en tur i "systemet". Får du tak i kjøleskap esker i samme slengen så har du plenty med papp til å kutte til.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror jeg ville kuttet til noen isopor-plater, for så å legge papp rundt. Isopor-plater i forskjellige tykkelser får du kjøpt rimelig på de fleste byggvareforretninger. Jeg kan også tenke meg at du kan få noe gratis papp på samme sted.

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner du noen i IT bransjen? Server-bokser er veldig egnet til høyttalere, disse er laget for å romme mange kg og er svært solide, finnes i mange forskjellige varianter etter hvilket merke og hvilken server som har vært i dem. Er du heldig kan du få tak i noen som kun krever at du isolerer godt slik at de ikke blir skadet.

A

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •