Svs Pb10-nsd..omfg!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Svs Pb10-nsd..omfg!

Herregud så bra den sub'en er. Jeg klarte bare ikke å la være å bruke OMFG her!!! Det er det eneste som passer.

Jeg trodde knapt nok mine egne ører når jeg koblet den opp! Her strømmer det ultratight dyp bass som integreres perfekt i frontene mine!! (Ikon 6)

Jeg trodde ikke at det var mulig!! Og i hvertfall ikke for 5000,-

Jeg trodde jeg hadde nådd toppen på Introen i Saving Private Ryan med CV CLSC-15" suben. OK, så flyttet CV mer luft, men det viste seg at det jeg hørte der var rølp og grøt etter at jeg hørte PB10. Med PB10 hører man bare REN LAVFREKVENS BASS OG ABSOLUTT INGEN TEGN TIL RØLP. Og det beste av alt: Den fungerer helt utrolig bra på musikk også. Jeg trodde aldri jeg skulle finne en sub som fortjente å stå på med musikk

Beklager store typer osv.. men jeg måtte bare få det ut!!! Den er jo virkelig latterlig bra.. Og man merker når man leser manualen at den er produsert av folk som virkelig ånder og lever for å produsere sub'er.

LØP OG KJØP sier jeg bare!

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og så dukker alle skeptikerne opp med sine argumenter, og så er vi i gang. Hehe....

Jeg skjønner hva du mener!!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Been there :-D

Jeg så Darla scenen ørten ganger i løpet av det første kvarteret da jeg fikk min PB10, jeg ville gjerne se den ennå flere ganger men jeg fikk ikke lov av kjæresten som hadde rukket å bli riiiiiimelig sint

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Jeg fikk sterke tilbakemeldinger etter gjentatte repetisjoner av flynedskytingen i The Incredibles! :lol:

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe gratulerer med en konge sub..

jeg så crash senen på flight of the phinix, naboen trodde vaske maskinen dies var ødelagt siden det var så my bråk fra kjelleren :razz:

Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Jeg trodde knapt nok mine egne ører når jeg koblet den opp! Her strømmer det ultratight dyp bass som integreres perfekt i frontene mine!! (Ikon 6)
    Betryggende ord Jeg vet at mange har nevnt at det er en vannvittig god sub, men at en med samme fronter som meg sier at det passer perfekt i lydbildet gleder meg Får spare opp noen tusenlapper og kjøpe denne selv

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at det som er "fasit" i ett rom, ikke nødvendigvis er det alle andre steder. Ha et åpent sinn, og ikke forvent samme "mirakel" som marsboer, da kan det hende du blir skuffet. I et lite rom er den helt konge, men i et stort rom kan den bli litt "stusselig".
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Husk at det som er "fasit" i ett rom, ikke nødvendigvis er det alle andre steder. Ha et åpent sinn, og ikke forvent samme "mirakel" som marsboer, da kan det hende du blir skuffet. I et lite rom er den helt konge, men i et stort rom kan den bli litt "stusselig".
    Stua mi er vel ca. 20 kvm, om ikke 25.
    Jeg kommer til å kjøpe enten XTZ 99 W12, eller SVS PB10. Vil PB10 klare seg bra i denne størrelsen, eller vil XTZ sin sub være et bedre valg ?

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stuen jeg har den i er på ca 40kvm

Men jeg er først og fremst ute etter gromlyd. Så dersom du ønsker massiv trøkk så må du nok ha noe større i en så stor stue.

Men dersom du bare ønsker ren og skjær perfekt bass, uten at det er så nøye at alt på veggen detter ned så er PB10 den ultimate sub for folk på budsjett selv i store rom!!

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stearic
    Stua mi er vel ca. 20 kvm, om ikke 25.
    Jeg kommer til å kjøpe enten XTZ 99 W12, eller SVS PB10. Vil PB10 klare seg bra i denne størrelsen, eller vil XTZ sin sub være et bedre valg ?
    Tror ikke jeg hadde tenkt meg om mange gangene her gitt, gå for "amerikaneren".
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •