AL-1000 gjenfødt som "PA"? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har det litt travelt enkelte ganger. ops:

http://www.mamut.com/dynabel/subdet56.htm
    Se der ja! Hehe. Går nok bra det;-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regnet egentlig med at begge skulle byttes jeg?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå bør det nevnes at om du bruker elementer som ikke har samme spesifikasjoner som det elementet som satt i så kan det gå hardt utover delefilteret. Du ender muligens opp med en komplett død høyttaler om ikke 2 og da er de ihvertfall null verdt.

Gammel CV holder seg meget bra i pris på bruktmarkedet spesiellt modeller som AT,DC og AL. Og garantert bedre enn de Dali'ene du har. Så om jeg var deg ville jeg fikset de opp og solgt de da du fint får 5-6000,- for et strøkent par. (Kosmetisk og teknisk strøkne) Dessuten så egner de seg ikke til utebruk annet enn i tørt fint vær da membran er av papp på både bass samt mellomtone og blir ødelagt av fukt.

Om du ikke synes noe om dem lenger garanterer jeg at det er andre som gjør det.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjør ivei med et hvilket som helst diskantelement. Det blir ikke noe problem uansett. Bare sørg for at du har et element som tåler belastningen. Om det er sånnt element eller sånnt element spiller mer eller mindre ingen rolle, så lenge du bare skal bruke det til beachparty. En PA diskant går helt sikkert greit. De tåler juling.

IMM

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ordna seg veldig greit ved at jeg kjøpte et par 2-veis bilhøytalere å putta inn midlertidig, det ble lyd på stranda

Alt utstyret gikk dog i bakken utpå natta, over meg, så nå sitter jeg her med en brista fot og en halvt avkuttet finger, så alt tyder på at det ble en vellykket fest både høytalere og forsterkere overlevde, bare en ipod som kvelda.

Skal nevne at jeg har fått tak i nye orginal diskanter så det bør glede dere CV-fans

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •