audiovector m3 signature-mathcing

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool audiovector m3 signature-mathcing

Heisann!
    Etter å ha brukt utallige timer på finne en høyttaler som passer min lommebok og mine ører falt valget på audiovector m3 signature, som jeg kjøpte for bare noen dager siden.

Men når man endelig har gjort seg ferdig med det ene, så begynner man jo å fundere på hvor forbedrings potensialet nå ligger. Er pr dags dato kjempefornøyd med lyden, men jeg vet det ikke tar mange dagene før man begynner å blinke seg ut et nytt forbedrings potenisiale

Jeg har en H/K AVR7000 reciver, en yamaha dvd-s657, sub (velodyne cht-10) og kabler fra nordost.

For mine ører så høres det ut som om H/K og audiovecotor er en bra match. Jeg er primært ute etter godlyden når jeg hører på musikk. Men denne forsterkeren er et kompromiss ettersom jeg også ønsker å ha surround. Har også lest at audiovector har mulighet for oppgradering, selv om jeg her ser for meg et ganske heftig påkost.

Jeg innbiller meg at hvis jeg skal få noe vesentlig mer ut av det vil det koste flesk. Men kanskje det også er noen finurlige ting man kan foreta seg uten at man må leve på vann og brød, og muligens ha råd til en boks lapskaus hver på lørdag det neste året.

Men iallefall hvis noen har noen tips å komme med om hvor jeg evt kanskje kan begynne, så hadde jeg blitt glad for det :-)

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du er altså ute etter et par fronter? Hvor stor er den omtalte lommeboka som er dedikert til dette prosjektet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •