Cerwin Vega DC15 deler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin Vega DC15 deler

Hei!
    Har ett par gamle DC15 stående, dessverre er den ene ødelagt.
    Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt delefilter til denne høytaleren?
    Er heller ikke noe problem å få laget 2 stk fra bunn av.. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette eller noen som driver med dette?
    Trenger det helst ferdig, ettersom mine ferdigheter på dette området er heller dårlig... (Etter siste forsøk til forsterkeren fyr... )

Newcomer naboklikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

dc 15 deler

hei så at cv marius her på forumet har et par dc 15 vrak stående. kansje han vill selge?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde også DC-15 med defekte elementer for ett par år siden, hørte med hifi-klubben, diskanter kunne jeg bare glemme å spørre om, de var utgått, mellomtoner kunne de fortsatt levere, basselement måtte til Danmark for å re-kones, men det var lang ventetid pga ustabil tilgang på re-koningssett. Delefiltrene reparerte jeg med komponenter ifra eltek, kjøpte kondensatorer som er av bedre kvalitet en de som er std. bytta faktisk alle i begge filtrene,samt ene spolen for bassen på det ene filteret, diskanter kjøpte jeg også på eltek, SEAS var det jeg monterte,spilte allefall ikke dårligere, men mulig de ikke tåler så mye juling som de orginale. Bak-diskanter kjøpte jeg hos Monacor, helt greie,og med større magnet enn de originale.

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du ikke vil lodde selv kan du feks sende filtrene til at service i holmestrand eller dalens elektronikk på skytta. Hvis du klarer å lese av verdien på kompoentene på filteret kan jeg også sjekke om jeg har orginale liggende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •